Jump to content

{Mod}Huis-Tuin-Keuken Gereedschap{Wapens}

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik had vandaag niks te doen dus ging ik maar een Deegroller maken. Leuk? Ja. Daarom post ik 'm ook hier. Na een half uurtje werk had ik moeder's favoriete mep-gereedschap ingame:

ingamescreennx8.jpg

ingamescreen2ui3.jpg

DOWNLOAD

Readme+Bestanden+Screens zitten erin.

Na een half uurtje erbij had ik een muziek instrument ingame. Het ging niet om een Piano want nee, daar kan je niet mee slaan (is een beetje te groot namelijk). Je raad het al, want wat is leuk om mee te slaan? Inderdaad, een gitaar! (alleen moet ik nog ff uitzoeken hoe ik 'm in Cj's hand kan laten komen :duh: )

ingamescreenqp9.jpgingamescreen2qd4.jpg

... en JA ik vind het er ook een beetje dom uitzien, zo een zwevende gitaar boven Cj's hoofd.

Ik wil binnenkort nog meer van dit soort dingen gaan maken, misschien dat een kerstboom leuk is :Y ...

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

goede tip, importeer de SA originiele mepwapens gelijk baseball bat dan je wapen mod op de dummy positioneren (zoals die gitaar lijkt niet op de dummy plaats volgens me ;)

Geplaatst:

Ah lol jongen! Misschien moet je er nog een pannen set bij maken of een pen als mes! Hoe dan ook, LOL, maar je moet ze nog wel even goed in CJ's hand leggen.

Geplaatst:

Zoals ik al op MSN zei is die deegroller leuk gedaan (En goed idee) alleen moet je die handvaten smoothen. En die gitaar is ook leuk behalve dat zweef-gedeelte is niet handig. Ga zo door ;) .

Geplaatst: (bewerkt)

Pannenset... LOL!!!! Van Tefal zeker, en dan zo'n Jami-Oliver merkje erop :bonk: !

Maarrr... ik heb nog ff zitten denk en en misschien dat ik nog zo'n opblaasrexonahand ga maken, kerstboom en dat soort rare dingen.. kortom alles waar je mee kan meppen. (piano?) Kerstboom met lampjes, slingers, kerstboompiek, engeltjes... aah ik zie het al helemaal zitten EN VOORAL OM DIE KAPOT TE RAGGEN OP DIE PEDS lol ik zie het al voor me hoe een politieman met een kerstboom iemand in elkaar ramt... :)

Hier ff een screentje van het gesprek tussen mij en NickOnly over wat we allemaal zouden KUNNEN gaan maken...

loliu2.jpg

lol2su5.jpg

Hierna gingen we nog verder... propeller van een vliegtuig als zwaard, peperbus, kandelaar, gloeilamp als granaat enz...

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Ja, op zondag heb ik altijd de beste ideeën! Puma maakt nu een hele lijst, die zullen we zodadelijk wel zien!

Geplaatst:

Geduld, geduld.

Heb je het nu over die deegroller, gitaar of megahand? Deegroller: vind ik ok. Gitaar: ik ga de textures iets meer contrast geven, nu lijkt het gewoon of de gitaar egaal oranje is. Mega hand: Ik ga de textures waarschijnlijk nog wel veranderen, dit was gewoon ff een WIP'je, daarom noem ik het ook zo.

Ik denk dat ik de Mega-Hand voor de brass-knuckles (schrijf ik het zo goed?) ga herplaatsen, eerst maar eens kijken of ik het ingame krijg.....

Als jullie nog leuke en/of goede ideeën hebben, posts ze gerust! Ik maak geen heel ingewikkelde models, want dat kost én veel tijd, én je ziet er toch niet veel van ingame... Als het even kan wel serieuze ideeën, geen "Frans woordenboek" als bom ofzo...

Geplaatst:

Als je wil, kun je bij je gereedschap mod ook mijn fietspomp gebruiken, ligt wel niet goed in CJ`s hand...

microuzifm2.png

Geplaatst:

Wow grote pomp! Jammer dat die niet goed in z'n hand ligt.

Welke wapens zitten er dan allemaal in die gereedschaps mod?

Geplaatst:

wel lol als je ineens een gitaar ziet vliegen als je slaat

.:IDEETJE:.

number 0ne:een deobusje als garnaat:P

number tw0:schermesje als knife

Geplaatst:

Ik ben momenteel ff bezig met m'n site :sst:

Dus ik heb wat minder tijd voor modelen en mods enzo... maar op die site komen al m'n mods ook dus die kan ik daar dan ook hosten en daar kan je dan ook meer info vinden...

Geplaatst:

vette mods, orgineel :Y Jammer dat die gitaar niet in z'n hand zit, anders was die echt vet :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...