Eli R Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 *afbeeldingen hier en hier vandaan. *Afbeelding kan het best beken worden met firefox IVM transparante achtergrond. *Zelda logo moest eerst gevectord worden wat een uur of 2 in beslag nam. Graag rates en comments . -Eli Reageren
RonaldVC Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Op het eerste gezicht kan je zien dat er een hoop tijd in gestoken is. De signature is tot in de kleinste puntjes goed uitgewerkt. De witte border met daaronder de shadow vindt ik een mooi detail, ook de shadow onder "Zelda", alleen vindt ik het jammer dat die schaduw iets dikker is dan de schaduw onder de "sig". Ik kan niet goed plaatsen wat hetgene is achter Zelda, het lijkt wat op een veer, heb ik gelijk? Ik neem aan dat de afbeelding een beeld is van een schild, ik zou zelf die afbeelding wat verkleinen zodat er meer zichtbaar is van het schild. Alleen omdat je dan meteen kan zien van het schild... Ik heb verder nog lang gezocht naar je naam, maar kon het niet vinden. Waarschijnlijk heb je het ergens verstopt. Ben wel benieuwd waar... Al met al een mooie aparte signature, iets wat je niet dagelijks ziet.. Als rate geef ik je een 9/10. Reageren
Eli R Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hah bedankt, voor de naam kan je heel lang zoeken, die staat er niet op . Hetgeen achter 'zelda' is een wolf, van de niewste zelda. Komt uit het originele logo. En ik heb juist dit deel van het schild uitgezocht omdat het anders raar lijkt. Maar nogmaals bedankt voor de rate. >>> Door RonaldVC: Ah zie je wel, geen naam. en inderdaad, een wolf. Nu je het zegt is het wel duidelijk te zien.. <<< Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) zo zo, zeker mooi Mooi die wolf erachter idd en dat schild. eigenlijk heb ik er niets op aantemerken. 9/10 @RonaldVC: wat bedoel je met geen naam? >>> Door RonaldVC: Zijn naam, Eli R. Staat er niet op...<<< Bewerkt: 30 oktober 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.