Jump to content

date

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb alle vriendinnen maar wat is eigenlijks de beste (volgens jullie en waarom misschin kom ik dan wat verder want dan kan ik de rest doodknallen......

Geplaatst:

ze zijn allemaal wel handig

de besten zijn wel barbara en katie, maar ik zouy ze allemaal niet neerknallen, krijg je spijt van

Geplaatst:
ik heb alle vriendinnen maar wat is eigenlijks de beste (volgens jullie en waarom misschin kom ik dan wat verder want dan kan ik de rest doodknallen......

Als jij het leuk vindt om alle vriendinnen dood te schieten, wil ik je wel eerst één tip geven: Je krijgt van iedere vriendin een beloning als je zoveel % met haar gedate hebt. Daarom heb ik het even voor je op een rijtje gezet:

Denise Robinson

40%: Seks is mogelijk

50%: Haar auto is beschikbaar

100%: Pimp Suit in je wardrobe

Helena Wankstein

15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car

70%: Seks is mogelijk

100%: Rural Clothes in je wardrobe

Michelle Cannes

15%: Een extra, gratis Pay 'n Spray bij haar huis

40%: Seks is mogelijk

50%: Haar auto is beschikbaar

100%: Racing Suit in je wardrobe

Katie Zahn

15%: Je kunt je wapens en je geld in het ziekenhuis niet verliezen

50%: Seks is mogelijk en je hebt toegang tot haar wagen

100% Medic Uniform in je wardrobe

Barbara Schternvart

15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen

50%: Je hebt toegang tot haar wagen

60%: Seks is mogelijk

100%: Cop Outfit in je wardrobe

Millie Perkins

35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" . Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je wardrobe.

40%: "Normale" seks is mogelijk

50%: Haar wagen is beschikbaar

100% Geen beloning in tegenstelling tot de andere vriendinnen

(Deze informatie komt van WikiGTA)

Als je nou vindt dat bijvoorbeeld Barbara Schternvart hele saaie beloningen heeft, en je hebt helemaal geen behoefte om in haar auto te kunnen rijden, dan kun je haar gerust doodschieten. Maar als er vriendinnen zijn waarvan je denkt: Hé, die beloningen zijn gaaf! Dan kun je die vriendin beter in leven laten. :)

Voor meer informatie over de vriendinnen, neem hier maar eens een kijkje: Klik.

Succes ermee. :Y

Geplaatst:
wanneer kreeg je ook alweer michelle vergeet alweer...heb haar al een tijdje **********

Je kreeg Michelle niet na een bepaalde gebeurtenis, je kon haar gewoon ontmoeten bij de rijschool.

Hier alle informatie over Michelle:

Michelle Cannes

Omschrijving

Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro.

Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00

Waar wil ze eten: Je moet haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen...

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro

Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar

EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet.

Zoals ik ook in mijn vorige post al zei: Bijna alles wat je van je vriendinnen moet weten kun je hier weten: Klik.

Geplaatst:
op ps2 kan je tog met alle vriendinne met 2-player spelen....jammer dat ik hem niey op ps2 heb zeg!

Ja, je kan met je vriendin samenspelen op de PS2 en mischien ook op de XBOX(ik weet niet zeker of dat waar is, want ik heb de Xboxversie niet) De mogelijkheden met een vriendin samenspelen zijn:

1. Drive-By's,

2. Mensen dood schieten,

3. Een soort duel tegen elkaar,(maar het is niet echt prettig om te doen)

4. op auto's schieten als je loopt.

Er zullen ook nog wat meer mogelijkheden zijn, maar deze mogelijkheden zijn leukst om te doen. Alleen de nadelen zijn, dat bij Player 2 sommige cheats niet werken, en meestal schiet de polite op CJ. De camera is soms ook best wel irritant, maar voorderest is het wel een leuke mode.

Als je Sanandreas hebt, kan je MTA of SA-MP downloaden, want dat zijn online modes van Sanandreas en die zijn erg verslavend.

Succes! :)

Geplaatst:

Mijn favoriete vriendin is Barbara: Je verliest lekker je wapens niet als je opgepakt wordt ! In het begin verstond ik er niks van maar daar was wikigta dan :puh: (Barbara was trouwens ook de enige vriendin waar ik het bij volhield, nu heb ik ze doodgeschoten...)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...