Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb alle vriendinnen maar wat is eigenlijks de beste (volgens jullie en waarom misschin kom ik dan wat verder want dan kan ik de rest doodknallen...... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ze zijn allemaal wel handig de besten zijn wel barbara en katie, maar ik zouy ze allemaal niet neerknallen, krijg je spijt van Reageren
BaasB Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb alle vriendinnen maar wat is eigenlijks de beste (volgens jullie en waarom misschin kom ik dan wat verder want dan kan ik de rest doodknallen...... Als jij het leuk vindt om alle vriendinnen dood te schieten, wil ik je wel eerst één tip geven: Je krijgt van iedere vriendin een beloning als je zoveel % met haar gedate hebt. Daarom heb ik het even voor je op een rijtje gezet: Denise Robinson 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Pimp Suit in je wardrobe Helena Wankstein 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Seks is mogelijk 100%: Rural Clothes in je wardrobe Michelle Cannes 15%: Een extra, gratis Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je wardrobe Katie Zahn 15%: Je kunt je wapens en je geld in het ziekenhuis niet verliezen 50%: Seks is mogelijk en je hebt toegang tot haar wagen 100% Medic Uniform in je wardrobe Barbara Schternvart 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60%: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je wardrobe Millie Perkins 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" . Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je wardrobe. 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar 100% Geen beloning in tegenstelling tot de andere vriendinnen (Deze informatie komt van WikiGTA) Als je nou vindt dat bijvoorbeeld Barbara Schternvart hele saaie beloningen heeft, en je hebt helemaal geen behoefte om in haar auto te kunnen rijden, dan kun je haar gerust doodschieten. Maar als er vriendinnen zijn waarvan je denkt: Hé, die beloningen zijn gaaf! Dan kun je die vriendin beter in leven laten. Voor meer informatie over de vriendinnen, neem hier maar eens een kijkje: Klik. Succes ermee. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 wanneer kreeg je ook alweer michelle vergeet alweer...heb haar al een tijdje ********** Reageren
BaasB Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 wanneer kreeg je ook alweer michelle vergeet alweer...heb haar al een tijdje ********** Je kreeg Michelle niet na een bepaalde gebeurtenis, je kon haar gewoon ontmoeten bij de rijschool. Hier alle informatie over Michelle: Michelle CannesOmschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Je moet haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet. Zoals ik ook in mijn vorige post al zei: Bijna alles wat je van je vriendinnen moet weten kun je hier weten: Klik. Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik vindt katie het fijnst Reageren
Michiel23 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 En hoe zit het dan met Denise? Dat wordt niks zeker? Reageren
madusa30 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 neej, mag niet vreemdgaam he Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 oooh, ik deed eens een date met barbara en toen kwam mille kijken (had met allebij een relatie ) Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik vind Denise wel het leukst, de bar is vlakbij haar huis. lekker handig Reageren
nick11123 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Katie ze zeikt zowat nooiit en ik hoef ook nooit ver te rijden en ze is altijd tevreden Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 op ps2 kan je tog met alle vriendinne met 2-player spelen....jammer dat ik hem niey op ps2 heb zeg! Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 op ps2 kan je tog met alle vriendinne met 2-player spelen....jammer dat ik hem niey op ps2 heb zeg! Ja, je kan met je vriendin samenspelen op de PS2 en mischien ook op de XBOX(ik weet niet zeker of dat waar is, want ik heb de Xboxversie niet) De mogelijkheden met een vriendin samenspelen zijn: 1. Drive-By's, 2. Mensen dood schieten, 3. Een soort duel tegen elkaar,(maar het is niet echt prettig om te doen) 4. op auto's schieten als je loopt. Er zullen ook nog wat meer mogelijkheden zijn, maar deze mogelijkheden zijn leukst om te doen. Alleen de nadelen zijn, dat bij Player 2 sommige cheats niet werken, en meestal schiet de polite op CJ. De camera is soms ook best wel irritant, maar voorderest is het wel een leuke mode. Als je Sanandreas hebt, kan je MTA of SA-MP downloaden, want dat zijn online modes van Sanandreas en die zijn erg verslavend. Succes! Reageren
Blizz Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Mijn favoriete vriendin is Barbara: Je verliest lekker je wapens niet als je opgepakt wordt ! In het begin verstond ik er niks van maar daar was wikigta dan (Barbara was trouwens ook de enige vriendin waar ik het bij volhield, nu heb ik ze doodgeschoten...) Reageren
Cencicodis Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik vind denise de beste zij doet zo drive-by's enzo.... het is echt cool Cencicodis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.