Jump to content

Eastern egg's Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Het was donker, een takje knipserde onder mijn voeten, ik hoorde gehijg achter me, ik draaide om en schoot, schoot SCHOOT, toen ineens van de andere kant, daar kwam hij, dreigend op me af, hij liep, ik rende, hij begon te rennen, ik pakte mijn fiets, en ging zo snel als ik nog nooit was gegaan, en ik viel. hij hing boven me, ik kon zijn adem gewoon voelen, nog een laatste knal, mijn shotgun, hij jankte, schreeuwde, werd woest, begon om zich heen te slaan. hij had een hap uit mijn arm, hij bloede verschrikkelijk, ik moest en zou hem vangen,al was het maar voor wraak ik schoot nog een keer, nog 1s totdat hij niet meer bewoog, hij was dood. ik heb hem toen gevangen, met mijn truck naar de stad gereden. in de stad aan gekomen was er een groot gat in mun truck geslagen, gebeten of wat dan ook, hij was weg, mijn arm de moeite allemaal voor niks, ik had gefaald.

ik ben later in het ziekenhuis overleden, omdat, ik werd geinfecteerd met zijn virus. ik roep jullie alleen op: doe zoals ik en zorg dat jullie hem krijgen, afmaken en als eer voor mij, hem in een museum opzetten, en dan, pas dan, kan ik uit mijn huis komen, en stoppen met hijgen,want het zijn geen easter eggs, ik was het, ik ben het , ik zal het zijn, tot..............iemand mijn taak op zich neemt en hem afmaakt...........

• Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

23

• Sasuke

21

• Vayne

15

• GTASuPahGaMeR..!

12

Geplaatst: (bewerkt)

Niet echt een easter-egg, maar wel grappig:

You can have a photo taken of CJ for your gallery. Select the camera and target a GREEN gang member (Grove Street member). Press L1 and they get the camera and they'll take a photo of you for your gallery.

En heeft iemand deze gezien:

Grand Theft Auto: Vice City reference in 555 We Tip mission

While going to the destination marker, you will see police cars chase a car and a man firing at them. If you look closely, you can see it is Tommy Vercetti from Grand Theft Auto: Vice City. Be careful -- the police will sometimes crash into you, giving you one star on your wanted meter.

De kans is groot dat TV eigenlijk ook het Claude is...

Bewerkt: door BrokenTable
Geplaatst:

By santa marina beach ergens is ook een vuurtoren . strorte by my een cropduster neer! :D

Geplaatst:
Owke wie kan dit na doen een heli in de lucht pakeren.

Filmpje doel opslaan als

parkeer een heli in de lucht

lol, dat lijkt me een bug....

dit is geen bug. waarschijnlijk was deze "ewoud" nog niet in Las venturas en is de brug dus in feite geblokkeerd. en omdat Rockstar alle cheaters flink wou dissen hebben ze een soort gigantisch onzichtbaar blok op die brug gezet dat je dus niet voorbij die hekken kan. dit hebben ze alleen niet tot oneindige hoog gedaan,... en daar staat ie dus op.

Geplaatst:
haha sit nu op school krijg fet op mun flikker

Fijn voor je.

Bij zulk soort posts hier ook

Geplaatst:

hee.. ik heb die glendale auto's int bos bekeken en vermoed sterk dat 't gewoon een easter egg is.. namelijk als je aan komt lopen/vliegen/rijden dan pas komt er een glendale van een heuveltje rijden zonder iemand erin.. zodat het eerlijk gezegd best eng is als je 's nachts daar rond loopt :puh:

verder zag ik ook ergens iets over een haai.. volgens mij heeft iemand een dolfijn (die meestal bij havens rond zwemt) aangezien voor een haai :D

en als laatste de yeti.. de kans lijkt me groter dat er UFO's zijn.. daar zijn tenslotte talloze aanweizingen voor ( Lil' Probe Inn, WCTR, kaart in Lil' Probe Inn)

Niet dat ik niet naar dat beest gezocht heb; 's avonds Mt Chilliad afgelpen, met hitte-zoekende-bril-ding, met heli etc. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
hier zijn de lokaties van de verschillende easter-eggs te vinden.

dat hoor je hem ook elke dag zeggen :lol:

Geplaatst:

Eh, je haalt een bericht van 20 november aan, niet van vandaag of gister :-)

En volgens de zoekfunctie heb ik het in 2 berichten gepost...

(je bent toch niet boos omdat je geen weerwoord heb in het Andromada-topic?)

Geplaatst:

ik? nehoor, ben éenmaal een eigenwijs iemand,... btw heb zelf in de andromada gevlogen zonder actionreplay en als jullie het niet geloven,... jammer voor jullie kheb tenminste me best gedaan. *zeggen tuned-perenial en ik*

Geplaatst:

ik? nehoor, ben éenmaal een eigenwijs iemand,... btw heb zelf in de andromada gevlogen zonder actionreplay en als jullie het niet geloven,... jammer voor jullie kheb tenminste me best gedaan. *zeggen tuned-perenial en ik*

En quote Tuned_Perenial en Vayne geeft antwoord alsof ik hem heb gequote. Jullie zij toch niet stiekum 1 persoon?

:-)

*zeggen tuned-perenial en ik*

dit heb ik uiteraard wel gelezen.

Geplaatst:

En quote Tuned_Perenial en Vayne geeft antwoord alsof ik hem heb gequote. Jullie zij toch niet stiekum 1 persoon?

:-)

*zeggen tuned-perenial en ik*

dit heb ik uiteraard wel gelezen.

ik ben tuned-perenial niet, hij woont 2 straten verder.

maar bysides that. hij had tegen me gelogen, hij had het met een action replaycheat gedaan.

had hij gister verteld. ik vind dat hij er een ban voor verdient.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...