BrokenTable Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 ik ben tuned-perenial niet, hij woont 2 straten verder.maar bysides that. hij had tegen me gelogen, hij had het met een action replaycheat gedaan. had hij gister verteld. ik vind dat hij er een ban voor verdient. Plus dat ik de originele maker van de foto's heb gesproken :-) ZOdra ik daarvan bewijs heb zal ik het niet nalaten om te posten :-)
Vayne Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2004 ik ben tuned-perenial niet, hij woont 2 straten verder.maar bysides that. hij had tegen me gelogen, hij had het met een action replaycheat gedaan. had hij gister verteld. ik vind dat hij er een ban voor verdient. Plus dat ik de originele maker van de foto's heb gesproken :-) ZOdra ik daarvan bewijs heb zal ik het niet nalaten om te posten :-) ow dan sta ik al klaar voor een paar vragen, is de ontdekker een nederlander van dit forum? is hij ontdekt met actionreplay?
BrokenTable Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Plus dat ik de originele maker van de foto's heb gesproken :-) ZOdra ik daarvan bewijs heb zal ik het niet nalaten om te posten :-) ow dan sta ik al klaar voor een paar vragen, is de ontdekker een nederlander van dit forum? is hij ontdekt met actionreplay? Niet van dit forum en nationaliteit weet ik niet. Heb ik het engels een vraag gesteld en er is in het engels geantwoord. Hij/zij kan een Nederlander zijn. Hij zegt dat het door een glitch in de stowaway missie is geweest.
D-drake Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 *rumour* Mijn neef zei dat als je in een boing ging (dat grote vliegtuig) en als je dan in die flat in Los Santos vloog dat hij dan instort. Ik neem aan dat dit fake is. :gtasign: :gtasign: :gtasign:
-Richard- Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 *rumour*Mijn neef zei dat als je in een boing ging (dat grote vliegtuig) en als je dan in die flat in Los Santos vloog dat hij dan instort. Ik neem aan dat dit fake is. :gtasign: :gtasign: :gtasign: JA, ik weet bijna voor 100% zeker dat dit fake is.
dudedude Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) ik heb dit van deze site ik weet niet of het waar is dat van die piggsy kan dat ene geschreeuw zijn wat sommige mensen op mt.chiliad hebben gehoord Mystery phone booth - Confirmed, a phone booth In the desert will appear, when you pick up the phone nobody answers. CJ moms ghost - FALSE! Her picture is in the Johnson home. That is all. Ghost Cars - Exists. Go in Back o Beyond and go to where the two horseshoe looking things on the map, go on the left one to see a battered up glendale(car) drive down the hill. Another, a ghost in a battered up Clover(car) or a Sadler(Truck) will follow you on the interstate right near back o beyond and pull over and get out and punch Carl a few times then drive off. (Only on Foggy nights) UFO - Confirmed, Sometimes you can see UFOs in Area 51, 53 and 69. Piggsy - Confirmed, Piggsy from Manhunt IS in the game. He is around Mt. Chiliad and uses a chainsaw and only comes around at night. Falling Plane - TRUE (Small propeller planes crash around the desert at random.) World War II Plane (Curtis P-40 Warhawk) - TRUE (Called The Rustler) Alien Radio - Currently FALSE! (Only a ped will mention it) Four-Armed Freak from Manhunt on Mt.Chiliad - Who the hell thought up this one??? False! Blinking UFO in the Sky - FALSE! Currently proven not to be a UFO. It is, infact, a Jet. Jaws - Confirmed, the famous shark "Jaws" is in the game and eats Carl when swimming Loch Ness Monster - Currently just a rumor. Desert Calvary Ghosts - Confirmed. Most of them are bull......... Bewerkt: 24 december 2004 door dudedude
-Richard- Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 UFO - Confirmed, Sometimes you can see UFOs in Area 51, 53 and 69. Jaws - Confirmed, the famous shark "Jaws" is in the game and eats Carl when swimming Desert Calvary Ghosts - Confirmed. Most of them are bull......... Weet iemand of dit waar is? Sommige dingen snap ik niet, zoals: Die UFO. Er staat in Area 51, 53 and 69 (ik ken alleen 69, wat bedoelen ze hier mee?) Jaws, lijkt me lache als dit echt waar is. desert calvary ghosts? Is dit een groepje spoken ofzo? (dit is volgens mij niet waar dan.)
dudedude Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 UFO - Confirmed, Sometimes you can see UFOs in Area 51, 53 and 69. Jaws - Confirmed, the famous shark "Jaws" is in the game and eats Carl when swimming Desert Calvary Ghosts - Confirmed. Most of them are bull......... Weet iemand of dit waar is? Sommige dingen snap ik niet, zoals: Die UFO. Er staat in Area 51, 53 and 69 (ik ken alleen 69, wat bedoelen ze hier mee?) Jaws, lijkt me lache als dit echt waar is. desert calvary ghosts? Is dit een groepje spoken ofzo? (dit is volgens mij niet waar dan.) ik weet niet wat ze er allemaal mee bedoelen ik ga het nu uitproberen
TranceJunkie Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Nou, het leuke is dat op de Rockstar site zelf wel staat dat er 's nachts rare geluiden te horen zijn van een of andere cavalerie... Ik geloof dat je dan bij de beschrijving moet kijken van Tierra Robada op de kaart van de site....
CelicaVB Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Nou, het leuke is dat op de Rockstar site zelf wel staat dat er 's nachts rare geluiden te horen zijn van een of andere cavalerie...Ik geloof dat je dan bij de beschrijving moet kijken van Tierra Robada op de kaart van de site.... Als je gaat kijken op de officiele site van San Andreas, www.rockstargames.com/sanandreas En klikt op Las Venturas, en daarna kijkt bij het rode vlakje "Las Barrancas" kun je dit lezen: Las Barrancas: A quaint dessert town steeped in local history, home to preserved Hopi ruins and the terrible setting of the Barrancas Mass Grave. In 1842, the 66th Calvary, under the command of Collonel Henry Bolt, was stationed in nearby Fort Carson when they answhered a call for help from homesteaders under attack from bandits. Riding to the rescue, the whole force fell down a hole. It's said that the sound of a hundred horses can be heard riding through the town at midnight... Ik zal het ff vertalen: Las Barrancas: Een klein woestijnstadje gedrenkt in locale geschiedenis, het thuisfront van de bewaarde Hopi Ruines en de verscrikkelijke plaats van het Barrancas massagraf. In 1842, de 66ste calvarie, onder het commando van Collonel Henry Bolt, was gestationeerd vlakbij Fort Carson wanneer ze afgingen op een hulp-oproep van de thuisblijvers die aangevallen werden door bandieten. Toen ze hulp wilden gaan bieden, reed de hele calvarie in een gat. Er wordt gezegd dat er snachts, om middernacht, het geluid van 100 paarden gehoord kan worden in het stadje... EDIT: ik ben gaan kijken, was er iets voor middernacht, ik heb gewacht tot middernacht, en daarna tot 2 uur snachts... niks gehoord Bewerkt: 24 december 2004 door CelicaVB
Slimm Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Er is daar wel een gat met 6 lijken :blink: Misschien heeft dat ermee te maken ofzo
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 100% nep dus.. <_< Eh, wat is precies 100% nep? Het staat op de site van R*. Of je er iets van in het spel kunt zien is niet bekend, maar nep is hier niets. Dat is zo fijn al iemand een bron vermeld: je kunt gaan kijken bij de bron!
dudedude Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 misschien kan je ook die ghosts zien want daar hebben ze het ook over op die ene site (calvary ghosts)
easter egg Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 ja de geesten van die ses lijken.
Recommended Posts