Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 100% nep dus.. <_< Eh, wat is precies 100% nep? Het staat op de site van R*. Of je er iets van in het spel kunt zien is niet bekend, maar nep is hier niets. Dat is zo fijn al iemand een bron vermeld: je kunt gaan kijken bij de bron! Ja tuurlijk, alsof rockstar zo gek is om 100 paarden te laten horen in een GTA game.. Dan verwacht men gelijk de paarden ook te zien.. Lijkt me sterk hoor...-_-
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) lijkt me wel sterk zeker met dat Rockstar logotje. dus denk wel dat het waar is. Bewerkt: 26 december 2004 door easter egg
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 lijkt me niet sterk lijkt me wel mooi alleen waar komt dat gezegde vandaan over die paarden (ik zeg niet dat ik er in geloof). Neem eens de moeite een paar posts terug te lezen. Dan kan je zien dat dat van de officeele site van R* afkomt.
Puke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Het lijkt erop dat rockstar enkele vragen heeft beantwoord, kijk hier. Ik weet niet zeker of dit wel echt is, het kan net zo goed een publiciteitsstunt zijn.
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) BigFoot = fake : En dit vond ik op enkele fora : 08B1: 0@ = 0.0 08B1: 1@ = 0.0 08B1: 2@ = -100.0 08B1: 3@ = -180.0 The Variables are needed now. You can figure it out. 02E4: $var2028F1E = "" 02E4: $var2028F23 = "" 02E4: $var2028F27 = "" 02E4: $var2028F2A = "od_newufo" 02E4: $var2028F2E = "sasquatch01" Now, It checks to see if the player is in a certain area, with a coordinate check. So its out in the country side. (Or if youre in a plane you'll see a UFO if youre in the right area). 016A: 0 1 038E: 320.0 224.0 640.0 448.0 0 0 0 255 0050: gosub ££Label04949A 0050: gosub ££Label047376 Now, if that returns true, It randomly spawns Either a UFO or Bigfoot. 0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 13@ = random float 150.0 2000.0 0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0 0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0 0208: 16@ = random float 50.0 250.0 029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@ 05CB: -1 $var2028F1E 10000 0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1 060B: $var2028F1E 0568: $var2028F1E 1 009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@ 05CB: 12 $var2028F23 15000 0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1 060B: $var2028F23 0568: $var2028F23 1 0001: wait 100000 ms 0002: jump ££Label046DCC Now, it jumps to a label which destroys the actor (Bigfoot) or the Object (UFO) When you turn away. :Label04949A 0209: 40@ = random int 0 49 01BD: 41@ = current_time_in_ms 01C4: remove_references_tbject $var2028F1E;; This object will now disappear when the player looks away 01C2: remove_references_to_actor $var2028F23;; Like turning an actor into a random pedestrian Now, it returns to the main label so the label can be excecuted over and over again, and cleans everything up (Making sure the actor and/or object is completely gone. Label04949E 0001: wait 600000 ms 00D6: if 2 003A: 41@ >= 20000;; integer values and handles 803A: NOT 41@ >= 6000;; integer values and handles 003F: 40@ == 0;; integer values and handles 004D: jump_if_false ££Label04949A 0051: return But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so: Label047376 0247: request_model -230 (od_newufo) 0247: request_model -223 (sasquatch01) Now, it jumps to the label below it, which checks to see if the model is availible after it is requested. Label04737D 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 0248: model -230 (od_newufo) available 0248: model -223 (sasquatch01) available 004D: jump_if_false ££Label04737D 0051: return Then, it jumps to the main label once again. Get it? *bleep*ing code tags Bewerkt: 27 december 2004 door Hayate
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 En dit vond ik op enkele fora :08B1: 0@ = 0.0 08B1: 1@ = 0.0 08B1: 2@ = -100.0 08B1: 3@ = -180.0 The Variables are needed now. You can figure it out. 02E4: $var2028F1E = "" 02E4: $var2028F23 = "" 02E4: $var2028F27 = "" 02E4: $var2028F2A = "od_newufo" 02E4: $var2028F2E = "sasquatch01" Now, It checks to see if the player is in a certain area, with a coordinate check. So its out in the country side. (Or if youre in a plane you'll see a UFO if youre in the right area). 016A: 0 1 038E: 320.0 224.0 640.0 448.0 0 0 0 255 0050: gosub ££Label04949A 0050: gosub ££Label047376 Now, if that returns true, It randomly spawns Either a UFO or Bigfoot. 0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 13@ = random float 150.0 2000.0 0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0 0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0 0208: 16@ = random float 50.0 250.0 029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@ 05CB: -1 $var2028F1E 10000 0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1 060B: $var2028F1E 0568: $var2028F1E 1 009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@ 05CB: 12 $var2028F23 15000 0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1 060B: $var2028F23 0568: $var2028F23 1 0001: wait 100000 ms 0002: jump ££Label046DCC Now, it jumps to a label which destroys the actor (Bigfoot) or the Object (UFO) When you turn away. :Label04949A 0209: 40@ = random int 0 49 01BD: 41@ = current_time_in_ms 01C4: remove_references_tbject $var2028F1E;; This object will now disappear when the player looks away 01C2: remove_references_to_actor $var2028F23;; Like turning an actor into a random pedestrian Now, it returns to the main label so the label can be excecuted over and over again, and cleans everything up (Making sure the actor and/or object is completely gone. Label04949E 0001: wait 600000 ms 00D6: if 2 003A: 41@ >= 20000;; integer values and handles 803A: NOT 41@ >= 6000;; integer values and handles 003F: 40@ == 0;; integer values and handles 004D: jump_if_false ££Label04949A 0051: return But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so: Label047376 0247: request_model -230 (od_newufo) 0247: request_model -223 (sasquatch01) Now, it jumps to the label below it, which checks to see if the model is availible after it is requested. Label04737D 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 0248: model -230 (od_newufo) available 0248: model -223 (sasquatch01) available 004D: jump_if_false ££Label04737D 0051: return Then, it jumps to the main label once again. Get it? *bleep*ing code tags :blink: wat bodoel je daar mee??¿¿
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Als je beetje doorleest snap je het.. -_-
GTA 0wn3r Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik heb zitten lezen.. Maar ik heb er mijn twijfels over *goh bigfoot = fake of tog..* Maar ik geloof niet echt dat de codes zijn.. Want ik weet 't niet van mezelf zeker. Iedereen kan dat er bij zetten. Maar voor alsnog.. bewijs met foto's of iets.. gaarne welkom
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Als je beetje doorleest snap je het.. -_- ik nie ben nogal slecht in engels
Puke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Dat wil dan toch juist zeggen dat er juist wel ufo's en bogfoots in zitten ? :S
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Dat wil dan toch juist zeggen dat er juist wel ufo's en bogfoots in zitten ? :S ik weet nie ik hoop van wel zou wel mooi zijn maar als ze er zijn zou wel een beetje raar zijn als niemand het egt kan bewijzen :o
Puke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC .... waar komt die code vandaan dan? Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald.
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC ....waar komt die code vandaan dan? Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald. maaar hoe wil je die code uitvoeren op de Playstation ?? :blink:
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC ....waar komt die code vandaan dan? Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald. maaar hoe wil je die code uitvoeren op de Playstation ?? :blink: Zucht.. Dat zijn geen PS2 cheats of wat jij denk gameshark or whatever.. Dit is filehacking, kan je zien wat er allemaal wel en niet is in Gta SA... <_< En ik denk niet dat iemand dit zomaar zit te verzinnen, met die code's en al.. Want dit : 0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 13@ = random float 150.0 2000.0 0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0 0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0 0208: 16@ = random float 50.0 250.0 029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@ 05CB: -1 $var2028F1E 10000 0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1 060B: $var2028F1E 0568: $var2028F1E 1 009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@ 05CB: 12 $var2028F23 15000 0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1 060B: $var2028F23 0568: $var2028F23 1 0001: wait 100000 ms 0002: jump ££Label046DCC 0248: model -230 (od_newufo) available 0248: model -223 (sasquatch01) available Gaat men niet zomaar even verzinnen... :blink:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC ....waar komt die code vandaan dan? Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald. maaar hoe wil je die code uitvoeren op de Playstation ?? :blink: Zucht.. Dat zijn geen PS2 cheats of wat jij denk gameshark or whatever.. Dit is filehacking, kan je zien wat er allemaal wel en niet is in Gta SA... <_< En ik denk niet dat iemand dit zomaar zit te verzinnen, met die code's en al.. Want dit : 0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0 0208: 13@ = random float 150.0 2000.0 0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0 0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0 0208: 16@ = random float 50.0 250.0 029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@ 05CB: -1 $var2028F1E 10000 0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1 060B: $var2028F1E 0568: $var2028F1E 1 009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@ 05CB: 12 $var2028F23 15000 0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1 060B: $var2028F23 0568: $var2028F23 1 0001: wait 100000 ms 0002: jump ££Label046DCC 0248: model -230 (od_newufo) available 0248: model -223 (sasquatch01) available Gaat men niet zomaar even verzinnen... :blink: maar denk je zelf dat bigfoot en ufos bestaan rockstar zegt msikien dat aliens bestaan :lol:
Recommended Posts