BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 0248: model -230 (od_newufo) available 0248: model -223 (sasquatch01) available Gaat men niet zomaar even verzinnen... :blink: Kun jij controleren of dat er echt staat? Misschien was od_newufo wel eigenlijk od_newplane. Oke, het vraagt even oefening maar als je het vaak doet kun je op een gegeven moment wel met CTRL-H eenn tekst vervangen. Of zelfs handmatig de tekst verwijderen en een nieuwe invoeren... :-) In het gescande artikel staat dat de C.E.O. van R* zegt dat er geen bigfoot is...
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Zeg ik dat het echt is ? Zou 't niet weten hoor.. :rolleyes:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 waar heb die text gevonden dan :ph34r:
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Mag geen reclame maken dus.. :rolleyes:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Mag geen reclame maken dus.. :rolleyes: link mag wel (volgens mij) :rolleyes:
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Een link naar een andere site is niet toegestaan, maar een bronvermelding naar het juiste artikel mag wel.
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Mag geen reclame maken dus.. :rolleyes: wil dan ff zeggen wat de bron is kunne wij ook ff kijke
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Mag geen reclame maken dus.. :rolleyes: wil dan ff zeggen wat de bron is kunne wij ook ff kijke
CelicaVB Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) als je een stukje van de "text" bijvoorbeeld: But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so: Label047376 0247: request_model -230 (od_newufo) 0247: request_model -223 (sasquatch01) in google plakt <_< dan kom je terecht op een Finse site, Peli... nogwat, en daar zie je het staan. Moet je het wel ff tussen " " haakjes zetten, dus: "But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so: Label047376 0247: request_model -230 (od_newufo) 0247: request_model -223 (sasquatch01)" Dit ff in www.google.nl invoeren Bewerkt: 27 december 2004 door CelicaVB
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 't Is gewoon van een onbekend forum waar ze veel easter eggs onderhanden nemen.. * echo stijl * Forum Forum Forum
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 *story* ik was in Angel Pine en ik liep daar door de stad en toen zag ik allemaal autos tegen de bomen aanrijden de auto's waren niet kapot maar er kwam wel rook uit de moterkap :o
easter egg Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 *story*ik was in Angel Pine en ik liep daar door de stad en toen zag ik allemaal autos tegen de bomen aanrijden de auto's waren niet kapot maar er kwam wel rook uit de moterkap :o waar is anelpane??? ojah en nog em over die map de was eerts een easter egg over gemeld van de jeffrey rechtuit topic. maar de maker daarvan zij neej was geintje maar toen kwam dit er. mischien is dit kereltje op een andere plek gaan kijken want op die kaart stond dat daar in een boerendorpje een zombie moes lopen. het klopt dat daar een graffen zijn en een grooter graf die open is. lees het gesprek maar even hier. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4579
BrokenTable Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 waar is anelpane???ojah en nog em over die map de was eerts een easter egg over gemeld van de jeffrey rechtuit topic. maar de maker daarvan zij neej was geintje maar toen kwam dit er. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4579 Angel Pine is ten zuiden van Mnt Chilliad. Zoals je zegt is Jeffrey Reguit verzonnen. P@BLO vond het kennelijk nodig om toch nog even door te gaan, hij zegt namelijk dat hij ze ook in een tombe (op het graf dus) heeft gezien. Ik heb hem destijds een PM gestuurd of hij z'n verhaal wil bevestigen of erkennen dat hij loog, maar nooit een reaktie op gekregen. P@BLO heeft daarna zelfs nooit meer gepost. Nogmaals Jeffrey Reguit is dus verzonnen dus laten we niet ineens allemaal gaan posten dat we hem gezien hebben of dat we hopen dat hij erin zit. Dan gaan er namelijk gelijk een slotje op die topic.
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 *story*ik was in Angel Pine en ik liep daar door de stad en toen zag ik allemaal autos tegen de bomen aanrijden de auto's waren niet kapot maar er kwam wel rook uit de moterkap :o heeft iemand dit ook al gehad?? :o
Recommended Posts