GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ghostcars denk ik neeej de ghost cars staan bij die hoevijzers ik denk gwoon bug ik heb het nooit weer gehad :ph34r:
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ben een combine tegen gekomen, net zo'n apparaat als uit de missie "body harvest". Kan er niet in stappen, dat ding staat er maar in het mais veld. Knalde er met mijn motor tegen aan toen ik de weg wilde afsnijden naar een andere missie...... Is nog iemand dat ding tegen gekomen? ja je moet gewoon de bestuurder der uit knalle en dan kan je er in rije.als je over iemand heen rijd komt er boebloe vlees achteruit :lol: :lol:
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Doet ie wel vaker.Bij mij ging hij een liedje fluiten :lol: bij mij begon tie te rappen (ik stond stoen in de hut van die killer,best wel dom) :rolleyes:
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Het was donker, een takje knipserde onder mijn voeten, ik hoorde gehijg achter me, ik draaide om en schoot, schoot SCHOOT, toen ineens van de andere kant, daar kwam hij, dreigend op me af, hij liep, ik rende, hij begon te rennen, ik pakte mijn fiets, en ging zo snel als ik nog nooit was gegaan, en ik viel. hij hing boven me, ik kon zijn adem gewoon voelen, nog een laatste knal, mijn shotgun, hij jankte, schreeuwde, werd woest, begon om zich heen te slaan. hij had een hap uit mijn arm, hij bloede verschrikkelijk, ik moest en zou hem vangen,al was het maar voor wraak ik schoot nog een keer, nog 1s totdat hij niet meer bewoog, hij was dood. ik heb hem toen gevangen, met mijn truck naar de stad gereden. in de stad aan gekomen was er een groot gat in mun truck geslagen, gebeten of wat dan ook, hij was weg, mijn arm de moeite allemaal voor niks, ik had gefaald. ik ben later in het ziekenhuis overleden, omdat, ik werd geinfecteerd met zijn virus. ik roep jullie alleen op: doe zoals ik en zorg dat jullie hem krijgen, afmaken en als eer voor mij, hem in een museum opzetten, en dan, pas dan, kan ik uit mijn huis komen, en stoppen met hijgen,want het zijn geen easter eggs, ik was het, ik ben het , ik zal het zijn, tot..............iemand mijn taak op zich neemt en hem afmaakt........... wie was da? (srry voor de dubbel post)
ietsAnders0 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb net Rockstar Games geemailt nu nog wachten op emailtje Ik hoop dat hij een lijst geeft van eastereggs
W3sl3y Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 @zjos Hoeveel regels heb jij al niet overtreden vandaag... <_<
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 @zjosHoeveel regels heb jij al niet overtreden vandaag... <_< o srry niet op gelet.ik ben echt soms een ei hoor
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Dit is nu even het officiële Gta san andreas Eastern egg topic!Plaats hier je verhalen, je screens, geruchten en plaatsen van de eastern egg's Zit dit boven je bericht: - *place* dit gebruik je om een plaats aan te geven van een eastern egg - *story* Dit gebruik je om je ervaringen & verhalen te vertellen over de eastern eggs - *rumour* Dit gebruik je als je geruchten van eastern eggs wil vertellen - *screen(s)* Dit gebruik je als je een screen wil laten zien gebruik een combinatie van deze aanduidingen om meerdere dingen te vertellen/ laten zien *place* Zero's RC shop achter de man van de balie in de rc shop staan actiefiguren van lance vance en tommy vercetti van vice city *place* in je wardrobe is een surfplank van vice city
Juju Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) wat hoor precies je nou als je langs de schotel van LV vliegt met WCTR op? ook leuk: in san fierro (tenminste daar heb k t gezien) zie je in de lucht het R* teken in sterren, screen komt nog Bewerkt: 9 augustus 2005 door italia_juju
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 wat hoor precies je nou als je langs de schotel van LV vliegt met WCTR op?ook leuk: in san fierro (tenminste daar heb k t gezien) zie je in de lucht het R* teken in sterren, screen komt nog dat van die Rockstar sterrenbeeld was bekend, die zie je overal. jowx
Ice Banana Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 waar ligge die lijke in het veld ? ps i gonna hunt that damn jety down sun
imouL Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Het was donker, een takje knipserde onder mijn voeten, ik hoorde gehijg achter me, ik draaide om en schoot, schoot SCHOOT, toen ineens van de andere kant, daar kwam hij, dreigend op me af, hij liep, ik rende, hij begon te rennen, ik pakte mijn fiets, en ging zo snel als ik nog nooit was gegaan, en ik viel. hij hing boven me, ik kon zijn adem gewoon voelen, nog een laatste knal, mijn shotgun, hij jankte, schreeuwde, werd woest, begon om zich heen te slaan. hij had een hap uit mijn arm, hij bloede verschrikkelijk, ik moest en zou hem vangen,al was het maar voor wraak ik schoot nog een keer, nog 1s totdat hij niet meer bewoog, hij was dood. ik heb hem toen gevangen, met mijn truck naar de stad gereden. in de stad aan gekomen was er een groot gat in mun truck geslagen, gebeten of wat dan ook, hij was weg, mijn arm de moeite allemaal voor niks, ik had gefaald. ik ben later in het ziekenhuis overleden, omdat, ik werd geinfecteerd met zijn virus. ik roep jullie alleen op: doe zoals ik en zorg dat jullie hem krijgen, afmaken en als eer voor mij, hem in een museum opzetten, en dan, pas dan, kan ik uit mijn huis komen, en stoppen met hijgen,want het zijn geen easter eggs, ik was het, ik ben het , ik zal het zijn, tot..............iemand mijn taak op zich neemt en hem afmaakt........... wie was da? (srry voor de dubbel post) Je zegt het zelf al sorry voor dubbel post, Wrom druk je dan niet vorige? Je zei t zonder te editten dus het was niet per ongeluk
Juju Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 in gta 3 heb je een band op Lips 106 en die heet boyz 2 girlz en in het echt heb je een rapgroep die boyz 2 men heet dat staat in het boekje van san andreas van de PS2 ik vind trouwens ook dat de airport van GTA3 heelveel lijkt op die van Los Santos
Recommended Posts