Jump to content

Eastern egg's Topic


Vayne

Recommended Posts

Aha, het is hier ook al bekend! :)

Mensen die geintereseerd zijn in deze dingen moeten ZEKER eens deze topic checken.. hier dus

Daarin staat onderandere de officiele email die rockstar naar een fan stuurde :)

* Opgelet, er kunnen spoilers instaan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    23

  • Sasuke

    21

  • Vayne

    15

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

uhmmmm haha dat je rustig moet lopen om die yeti te kunnen zien omg dan ben je lang bezig phoe :o :o . maar die ghost car dat lijkt me cool heb wel eeen groene gezien bij een soort fabriek waar een bulldozer staat en een sleepwagen en die auto met kapotte deuren :o , maar heb er niet in gereden ik pakte namelijk die sleepwagen en takelde hem mee :lol: :D , dus dat word als ik thuis kom weer ff terug gaan en dan maar is kijken of dat het die wagen is ;) :lol: :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Lijstje van dingen :

Ghost car - Is bewezen.

UFO - Het blijkt WAAR te zijn Image624.jpg

Vallende vliegtuig - Is bewezen, maar soms zie je ook gewoon een dodo !

Ik zelf heb hem gezien maar wel héél raar, want ik zat in LS downtown middel in de stad!

Bigfoot/Yeti - Niet bewezen tot nu toe, maar hij blijkt er dus wel te zijn.

Zeemonster - Nog niet bewezen.

Mensen plegen zelfmoord - Je ziet mensen van gebouwen afspringen.

WWII plane - Bewezen, hij schiet waarschijnlijk op je, of hij stort neer op je gezicht.

Worm-gat - Niet bewezen.

Zwart geval - Waarschijnlijk bigfoot/yeti plaats : vlakbij SanFierro airport waarschijnlijk.

Alliens - Niet helemaal bewezen, maar als je naar WCTR luistert, hoor je soms rare dingen van : Kill all humans!

Telefoon in de desert - In de desert, heb je een telefoon die je hoort rinkelen, maar niemand is aan de lijn.

Fier armende gek - the 4 armed guy is on mt chilliad. Go to the bottom of the mountain, where the prolaps racing gates are (very near Angel Pine, where the mt. chilliad challenge finishes) and face away from the gates looking towards the mountain. Then take the eastern path up it, and when you get to the first corner in the path, a very short distance up (where the path nearly doubles back on itself) you will see him lying right on the corner, on the path. He doesn't appear all the time though, ive only seen him twice. I cant believe this is the only thing in this topic with a definate location and no one has found it apart from me!

Fata morgana's - Ga in het midden van de desert staan, dan laat je CJ een paar min. niks doen, en zie je waarschijnlijk dingen.

Zombie gebouw - Image581.jpg

Image578.jpgImage579.jpg

Als jullie nou eventjes dit in je hoofd onthoud, over zombie gebouw, fata morgana's en de alliens via WCTR kunnen we het wel officieel bewezen hebben.

Veel succes met het zoeken!

Bewerkt: door Hayate
Link to comment
Delen op andere websites

Zometeen ga ik van 5 uur tot 10 uur GTA SA spelen, en ik zal zeker opzoek gaan naar easter eggs ! Dus je hoord nog wel wat ervan...

of niet :puh: :ph34r:

cool :D

wctr moet ik nog ff uitzoeken :puh:

en ghost car wist ik al ;)

:Dmooi man dalijk ff proberen B)

Link to comment
Delen op andere websites

Back-o-Beyond, de ghost-cars die zijn normale auto's vergis je niet hè...

Maar als je eruit gaat stappen...

Dan gaat die auto zonder bestuurder terug..

ja maar waar staat die auto zet ff op kaart plss :lol: ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek even naar ''Back o Beyond'' die kun je vinden in de Badlands van Sanfierro, helemaal zuid-oost.

Je ziet dan op de kaart een vorm van 2 hoefijzers, als je daar even bij die vormen kijkt, zie je een Gembler en dat is een ghost car.

B.T.W is die auto helemaal kapot met de ramen en deuren etc etc.

Je kan het niet weg halen met cheats ofzo, dus het is wel degelijk een Easter Egg.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek even naar ''Back o Beyond'' die kun je vinden in de Badlands van Sanfierro, helemaal zuid-oost.

Je ziet dan op de kaart een vorm van 2 hoefijzers, als je daar even bij die vormen kijkt, zie je een Gembler en dat is een ghost car.

B.T.W is die auto helemaal kapot met de ramen en deuren etc etc.

Je kan het niet weg halen met cheats ofzo, dus het is wel degelijk een Easter Egg.

Ik heb daar een kapot Glendale gezien waar je ook in kunt rijden, maar tijdt uit zichzelf niet terug.

Wat bedoel je met "Je kan het niet weg halen met cheats ofzo"?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...