Jump to content

Eastern egg's Topic


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    23

  • Sasuke

    21

  • Vayne

    15

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

ik weet niet of hij mij wat aan doet.

maar ik weet wel dat ik HEM wat aan doe.

ik ben hem ook aan het zoeken maar heb nog niks gevonden :(

en over die ghostcar ik heb er 2 te gelijk gezien in de bossen en helemaal kapot ik heb er een stukje in gereden in allebei maar er gebeurde niks.

Link to comment
Delen op andere websites

*Story*

Waaaaah was net in las venturas (met 4 polities achter me aan <_< )

ik reed dus door de "no fly zone" om de Jetpack te zoeken die er tog nie stond want die moet je met missies behalen, maja ik ben dus eigenwijs... opeens viel het me op dat er geen polities meer achter me aan zaten!!! :o :huh: :blink:

en toen ik dus stil ging staan veranderde me gebruikelijke "k-rose" zender in een warboel! :blink: liedjes speelden achterstevoren!!! <_< :o :huh: :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

dat is geen bug dat is het zogenaamde alien geluid ;)

muhahahahah, hahahah, lol :lol: dat heb ik nog nooit gehoort, maar wel gehoort dat het bij die schotel moet zijn , of is dit nou echt zo? lijkt me echt vaag gek :huh: .

Link to comment
Delen op andere websites

het wordt nog wel vager ook :D Ben nou bezig met die horseshoes te vinden.. hopen dat door me Luck dingen ken zien.. bigfoot enz

ow zijn die daar voor ja, waarom is het nog niet bewezen terwijl mensen in america en zelfs hier al in lv zijn? :huh: dan moeten die screens toch echt zijn of nie? :huh:.

Link to comment
Delen op andere websites

De ghost cars rijden helemaal niet terug dat is onzin.

Er is gewoon een auto die op een plaats wordt gezet en die rolt van een bergje af.

Ik weet niet of het een ghost car is of dat de makers hem op een steil stukje zonder handrem hebben gezet want als die bak naar beneden rolt stopt ie weer als ie bergje op moet of hij rijd tegen een boompje.

Link to comment
Delen op andere websites

De ghost cars rijden helemaal niet terug dat is onzin.

Er is gewoon een auto die op een plaats wordt gezet en die rolt van een bergje af.

Ik weet niet of het een ghost car is of dat de makers hem op een steil stukje zonder handrem hebben gezet want als die bak naar beneden rolt stopt ie weer als ie bergje op moet of hij rijd tegen een boompje.

Die Ghost Car rijd gewoon daar, en dan stopt hij op een hellinkje.

Of je me gelooft of niet, dat maakt me niet uit ...

Je moet tussen de 2 hoefvormige heuvels gaan staan ten oosten van Angel Pina, daar staan er een aantal ...

Terugrijden deden ze bij mij idd niet, maar ik zag ze wél rijden

Edit:

Check allemaal trouwens even het gebouw waar je in San Fierro voor Jizzy B een hoertje moest brengen, die later met haar vader vlucht. Dat is een Zombie Research Center, zoals daarbinnen op een bord geschreven staat :lol: .

Link to comment
Delen op andere websites

De ghost car bestaat wel maar hij doet niks iedereen zegt dat hij terug rijd dat is niet zo het is gewoon de zelfde soort auto die steeds daar steeds van een bergjes rolt omdat er ook geen motorgeluid is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...