Jump to content

Eastern egg's Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

*rumour*

Ik heb gehoord van een klasgenoot dat die lekker in zee aan het zwemmen was en dat ie aangevallen werd door een haai, kan dit kloppen of wat?

Ik geloof hem niet meteen :angry:

• Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

23

• Sasuke

21

• Vayne

15

• GTASuPahGaMeR..!

12

Geplaatst:
Check allemaal trouwens even het gebouw waar je in San Fierro voor Jizzy B een hoertje moest brengen, die later met haar vader vlucht. Dat is een Zombie Research Center, zoals daarbinnen op een bord geschreven staat :lol: .

Was dat in de eerst missie van Jizzy B? Je moest haar toch bij het Valet Parking hotel brengen?

Geplaatst:

kan iemand mij eens goed uitleggen hoe dat nu werkt met die ghostcars.

want ik heb er een beetje rondgelopen en mee gereden maar.. er gebeurde NIX.! :(

please help. ik vind het echt wel lachen als dit werkt. thnx

Geplaatst:
*rumour*

Ik heb gehoord van een klasgenoot dat die lekker in zee aan het zwemmen was en dat ie aangevallen werd door een haai, kan dit kloppen of wat?

Ik geloof hem niet meteen :angry:

Gaan wel geruchten rond dat ze er een soort JAWS in hebben gestopt ( grote haai )...

Ze zeggen dat hij in het noorden is. Moet je zelf even kijken of 't waar is..

Geplaatst: (bewerkt)
*Story*

Waaaaah was net in las venturas (met 4 polities achter me aan  <_< )

ik reed dus door de "no fly zone" om de Jetpack te zoeken die er tog nie stond want die moet je met missies behalen, maja ik ben dus eigenwijs... opeens viel het me op dat er geen polities meer achter me aan zaten!!!  :o  :huh:  :blink:

en toen ik dus stil ging staan veranderde me gebruikelijke "k-rose" zender in een warboel!  :blink:  liedjes speelden achterstevoren!!!  <_<  :o  :huh:  :blink:

Das bij mij ook gebeurd was lollig en er vliegt echt een ufo rond bij dat boord met die letters waar vinewood staat.

Maar hij vliegt er maar 2 sec en dan vliegt ie ergens anders heen.

Die haai heb ik ook zien zwemme maar die eet niemand op.

En ik ben in een soort van sex/spook hotel geweest.

Dat hotel is helemaal verlaten er ligt overal kleding in de slaapkamers en de banken in de halletjes liggen op hun kant.

Der ligt troep overal door de gangen heen best creepy ik ga het wel weer een keer opzoeke voor jullie.

Is het jullie ook opgevalle dat er geen poltie agente in de politie helies zittte

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:
Wordt een Safe House

@ Gant Bridge, zuidelijke 'toren', bovenaan.

Daar staat: There are no Easter Eggs up here. Go away!

ja en, moet je dat gezien hebben en dan is dat zombie huis een save ? :unsure: .

Ik begin me behoorlijk te ergeren aan jouw postgedrag.

Alles is agressief.

Dit is dus de laatste waarschuwing, anders ga ik anders handelen.

se7en waar slaat dat op?! hij zei nix verkeerd :huh:

hij vroeg alleen ff of als je bij die eastern egg op de brug kwam dat dan de safe house opengaat <_< (btw dat is niet waar) maar de gene met raar gedrag ben jij se7en <_< )

1. Leer lezen.

Ik vermeld dat het "zogenaamde spookhuis" een safe house werd.

Dat jij nu komt met Safe House en Gant Bridge, dat is een kwestie van niet lezen. Je poste al een eerdere keer n00berig, dus het kan best dat je dat gewoon bent.

2. Het "Ja, En?" is negatief, en hij deed eerst nogal bijdehand tegen Mr. Cortez, en nu weer, dat is dus irritant postgedrag.

3. Hij postte eerder, toen jij er nog niet was, agressief tegen nieuwe leden.

Dus bemoei je je ermaar niet mee, leer eerst lezen, en ga dan pas posten :rolleyes:

Geplaatst:
Wordt een Safe House

ja en, moet je dat gezien hebben en dan is dat zombie huis een save ? :unsure: .

Alles is agressief.

hij vroeg alleen ff of als je bij die eastern egg op de brug kwam dat dan de safe house opengaat <_< (btw dat is niet waar) maar de gene met raar gedrag ben jij se7en <_< )

1. Leer lezen.

Dat jij nu komt met Safe House en Gant Bridge, dat is een kwestie van niet lezen. Je poste al een eerdere keer n00berig, dus het kan best dat je dat gewoon bent.

2. Het "Ja, En?" is negatief, en hij deed eerst nogal bijdehand tegen Mr. Cortez, en nu weer, dat is dus irritant postgedrag.

Dus bemoei je je ermaar niet mee, leer eerst lezen, en ga dan pas posten :rolleyes:

ten eerste heb ik gewoon een quote gemaakt van jouwn quote,... en daar staat geen "spookhuis" in vermeld. ten tweede dat "ja en," kan best op een andere manier gezegt worden maar je maakt er een beetje "aangebrande" reactie op. ten derde, sja,.. bijdehand zijn is nie erg ;) tis alleen maar een slimmere reactie geven op iemand die nie zown snuggere opmerking geeft/gaf...

en ten vierde, ik ben geen n00b. je kent me nieens dus een beetje domme opmerking van je <_<

bemoei jij je nou maar met de mensen die echt iets verkeerd zeggen doen dan komt allemaal goed jongen,..

ps. doe nou niet zo stoer dat je moderator bent, dat ben ik ook zoveel geweest en je vertoont zeer zwak gedrag ;)

Geplaatst:

hij is moderater dus hij heeft het voor het zeggu klaar verder met het onderwerp

Geplaatst:

*story*

Ik ben vandaag voor het eerst naar The Truth geweest, na het filmpje liep ik naar buiten, en stapte ik op mijn motor, toen hoorde ik schoten en een knal, toen ik opzij keek vloog er een vliegtuig het bos in :blink:

Toen ik verder reed zag ik een traktor die ontploft was en op zijn neus lag. :blink:

Ik ben naar de plek geweest waar het vliegtuig zou moeten landen maar ik heb niets gevonden.. :angry:

Geplaatst:

die spookglendales zijn er bij mij heel veel, ik reed eerst een blauwe naar beneden maar er gebeurd niks, dus ik zoek die tweede en ik rij er ff mee en dan komt er nog een aangereden, dan stap ik daarin en komt er nog een. dus toen had ik er 3 bij elkaar, toen liep ik verder toen zag ik die blauwe nog staan, er staan er dus minimaal 4 denk ik :blink:

Geplaatst:
Wordt een Safe House

Alles is agressief.

1. Leer lezen.

ten eerste heb ik gewoon een quote gemaakt van jouwn quote,... en daar staat geen "spookhuis" in vermeld. ten tweede dat "ja en," kan best op een andere manier gezegt worden maar je maakt er een beetje "aangebrande" reactie op. ten derde, sja,.. bijdehand zijn is nie erg ;) tis alleen maar een slimmere reactie geven op iemand die nie zown snuggere opmerking geeft/gaf...

en ten vierde, ik ben geen n00b. je kent me nieens dus een beetje domme opmerking van je <_<

bemoei jij je nou maar met de mensen die echt iets verkeerd zeggen doen dan komt allemaal goed jongen,..

ps. doe nou niet zo stoer dat je moderator bent, dat ben ik ook zoveel geweest en je vertoont zeer zwak gedrag ;)

Als je gelezen had merkte je dat het over het spookhuis ging.

Maar dat ging je dus te ver :rolleyes:

"Ja, en? Moet je dat gezien hebben?" lijkt me geen positieve reactie hoor, dat ligt denk ik aan jou.

Slimmere reactie? Ach jongen, je zet jezelf voor schut met je bijdehande opmerkingen waar je nog ongelijk in hebt ook....

Er zijn wel meerdere n00b posts, dus het lijkt me wel ...

Stoer dat ik Moderator bent? Lol

Omdat je ongelijk hebt, doe ik stoer? Zo'n eindopmerking is een opmerking á lá "ik weet niets meer"

Verder over P.M, back to topic

Geplaatst:

Hallo, ik ben nieuw en dus is dit m'n eerste post :)

Dit is iets dat ikzelf tegen gekomen ben,

ik rij naar een soort grote antenne op iets die een missionaris hill noemt(weet niet heel zeker) en ik rij plots over iets die op de grond ligt en ik hoor het ding auw zeggen, ik ga terug en dat ding die daar lag kan ik nog net in een glimp zien voor het weg geflits word en het is een soort van ruimte ding :blink: (een ALIEN???).

En dan ook nog, ik was aan het zoeken achter die vierarmige kerel en plots zie ik zo rond een uur of 2 's nachts een groen ding hoog in de lucht zweven ik d8 ik neem er een foto van, maar nee geen foto camera bij :angry: . Dat ding was naar alle waarschijnlijkheid een UFO, want het liet ook een groen spoor achter :blink:

nu is mijn vraag heeft iemand van jullie dit ook al gezien???

en ook nog, ik heb gezien dat je op het hoogste gebouw in Los Santos een parachute kunt vinden, maar waar is dat gebouw? :blink: iemand mss een soort plan?

Geplaatst:

Mensen als je iets ziet zorg dat je bewijs hebt!!! Ik kan hier wel heel hard gaan roepen dat ik een zeskoppige draak midden door Los-Santos heb zien rennen maar zolang ik geen foto heb......

Houd dus een digitale camera bij de hand(die iedereen toch wel heeft neem ik aan). Zet de console even op pause en je bent klaar om een foto te maken van de verschijning.

Ik ga vanaf vandaag ook op zoek naar deze "sightings" en zal alle beschikbare sites af zoeken naar verhalen, etc. Mijn complete lijst met bevindingen en foto's zal ik hier posten.

Geplaatst:

heb 2 keer met een ghostcar te maken gehad.. 1 keer was ik in een bouwput ergens.. snachts.. toen stonden er 2 van die verrotte glendales.. had ik ze alle twee verplaatst en bij elkaar gezet.. 5 minuten later was er eentje weg.. terwijl er echt niemand was daarzo.. jammergenoeg zag ik niet dat dat ding wegreed :o

en 1 keer daarzo bij die 2 hoefijzervorm rotsen.. kwam er opeens zo'n glendale van een berg naar beneden rollen voor mn neus tegen een boom.. en er zat niemand in

vaaaage shit

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...