Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Zulle we een onderzoeks team oprichten. Die gaan na welke geruchte waar zijn en maken er pics van. Een toepasselijke naam lijk me wel EEOT(Eastern Egg's Onderzoeks Team). Als je wil joine zeg dan effe je naam en zow. Bewerkt: 11 november 2004 door ewoud
Vayne Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Zulle we een onderzoeks team oprichten.Die gaan na welke geruchte waar zijn en maken er pics van. Een toepasselijke naam lijk me wel EEOT(Eastern Egg's Onderzoeks Team). Als je wil joine zeg dan effe je naam en zow. ewoud,.. er bestaan al zoveel van dat soort teams,.. wil je er éen oprichten? maak dan ff een eigen topic daarvoor <_<
Vayne Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Wordt een Safe House@ Gant Bridge, zuidelijke 'toren', bovenaan. Daar staat: There are no Easter Eggs up here. Go away! ja en, moet je dat gezien hebben en dan is dat zombie huis een save ? :unsure: . Ik begin me behoorlijk te ergeren aan jouw postgedrag. Alles is agressief. Dit is dus de laatste waarschuwing, anders ga ik anders handelen. se7en waar slaat dat op?! hij zei nix verkeerd :huh: hij vroeg alleen ff of als je bij die eastern egg op de brug kwam dat dan de safe house opengaat <_< (btw dat is niet waar) maar de gene met raar gedrag ben jij se7en <_< ) 1. Leer lezen. Ik vermeld dat het "zogenaamde spookhuis" een safe house werd. Dat jij nu komt met Safe House en Gant Bridge, dat is een kwestie van niet lezen. Je poste al een eerdere keer n00berig, dus het kan best dat je dat gewoon bent. 2. Het "Ja, En?" is negatief, en hij deed eerst nogal bijdehand tegen Mr. Cortez, en nu weer, dat is dus irritant postgedrag. 3. Hij postte eerder, toen jij er nog niet was, agressief tegen nieuwe leden. Dus bemoei je je ermaar niet mee, leer eerst lezen, en ga dan pas posten :rolleyes: ten eerste heb ik gewoon een quote gemaakt van jouwn quote,... en daar staat geen "spookhuis" in vermeld. ten tweede dat "ja en," kan best op een andere manier gezegt worden maar je maakt er een beetje "aangebrande" reactie op. ten derde, sja,.. bijdehand zijn is nie erg tis alleen maar een slimmere reactie geven op iemand die nie zown snuggere opmerking geeft/gaf... en ten vierde, ik ben geen n00b. je kent me nieens dus een beetje domme opmerking van je <_< bemoei jij je nou maar met de mensen die echt iets verkeerd zeggen doen dan komt allemaal goed jongen,.. ps. doe nou niet zo stoer dat je moderator bent, dat ben ik ook zoveel geweest en je vertoont zeer zwak gedrag Als je gelezen had merkte je dat het over het spookhuis ging. Maar dat ging je dus te ver :rolleyes: "Ja, en? Moet je dat gezien hebben?" lijkt me geen positieve reactie hoor, dat ligt denk ik aan jou. Slimmere reactie? Ach jongen, je zet jezelf voor schut met je bijdehande opmerkingen waar je nog ongelijk in hebt ook.... Er zijn wel meerdere n00b posts, dus het lijkt me wel ... Stoer dat ik Moderator bent? Lol Omdat je ongelijk hebt, doe ik stoer? Zo'n eindopmerking is een opmerking á lá "ik weet niets meer" Verder over P.M, back to topic Als het over een spookhuis ging moet je dat vermelden bij die eerste quote, ja over dat zombielab ja, dat zag ik, maar als die jongen dat nou niet snapt geef hem dan duidelijker uitleg. maar het is zoooo aangebrand om op de 2 woorden "ja en?,) een quote maakt. <_< ojah,... dus jij bepaald of ik of jij gelijk hebt,.. man geef es een helder antwoord. en geef ook ff die "n00berige" post door van mij als je zo vriendelijk wil zijn,.. ik kan hem namelijk niet vinden
Vayne Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2004 maja op deze manier komen we er nooit uit. BAAACK TO TOPICCCC!!
sgt.ugly Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Ben een combine tegen gekomen, net zo'n apparaat als uit de missie "body harvest". Kan er niet in stappen, dat ding staat er maar in het mais veld. Knalde er met mijn motor tegen aan toen ik de weg wilde afsnijden naar een andere missie...... Is nog iemand dat ding tegen gekomen?
BAZ Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Ik vloog een keer in de desert toen met 2player in een heli toen er van achter 3 raketten geschoten je kan niet naar achter kijken met 2player anders had k het kunnen zien wat het was maar we hadden ook geen wanted level.
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Ik vloog een keer in de desert toen met 2player in een heli toen er van achter 3 raketten geschoten je kan niet naar achter kijken met 2player anders had k het kunnen zien wat het was maar we hadden ook geen wanted level. Heb ik ook gehad. Dat zijn van die guns van de no fly zonne(area 51) Bewerkt: 11 november 2004 door ewoud
CelicaVB Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Hallo, ik ben ook nieuw op dit forum. Ik heb gister met mijn broertje de Glendale "spookauto's" (<_<) gaan onderzoeken. Het verhaal van anderen: Je stapt in zo'n Glendal die daar (bij de 2 hoefijzers op de map) geparkeerd staat. Je rijdt weg en als je uitstapt dan start die z'n motor zonder dat er iemand in zit, en dan rijdt ie terug naar de plaats waar je em gepikt hebt. NOT!!! Nou, wij dus gezocht naar die hoefijzers.... eindelijk gevonden, en erheen gevlogen. Toen we precies tussen de 2 hoefijzervormige heuvels instonden: geen auto's! Na ff zoeken, vonden we ze (het zijn er 2) Ze staan een stukje van het midden van de 2 hoefijzers af. Dit is het geval: Het zijn kapotte Glendales die daar door je PS2 neergezet worden. Het is mogelijk om bijvoorbeeld een deur of de motorkap of de kofferbak af te slaan. Banden lek schieten enzovoort... Maar als je dan naar de Pay-en-Spray rijdt komt ie er weer uit zoals je em gevonden hebt: KAPOT! Het rijden van de Glendale die boven op de berg staat, en volgens somige dus tegen een boom aan zou rijden: Als je die Glendale pakt en ermee wegrijdt zal de PS2 automatisch een nieuwe "spawnen". Deze wordt dan op het bergje gezet, aangezien dat bergje een bergje is en dus schuin afloopt zal de auto BERGAF ROLLEN! Ik heb em dus wel zien rollen maar das dan ook echt alles. Dit is het hele "spookauto" gebeuren. Dus ze bestaan wel maar het zijn gewoon auto's die eruit zien als kapotte auto's maar die zo ontworpen zijn door Rock*. Eigenlijk niks interresants dus! IK WORD MYTHBUSTER!!!!!!! :ph34r: Bewerkt: 11 november 2004 door CelicaVB
CelicaVB Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Voor de rest van alle rare dingen: Ik denk dat Easter Eggs meer zoiets is als in GTA-Vice-City dat je daar bij die nieuws helikopter door zo'n raampje springt en bij een Chocolade paas-ei (=Easter Egg, maar dan letterlijk ) uitkomt. Ik geloof helemaal niks van niemand TOTDAT ik filmpjes zie!!! (niet kwaad bedoeld hoor maar ik geloof gewoon niet snel iets wat ik niet zelf zie, en filmpjes zijn niet zo makkelijk te faken al foto's :ph34r: ) Ik ben vanaf nu continu bereid filmpjes te maken van alle wat ik zie dat niet in de haak is! En ik hoop dat ik jullie nog een boel kan laten zien... mijn camera ligt klaar! :lookaround: Bewerkt: 11 november 2004 door CelicaVB
CelicaVB Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Mijn broertje heeft gister een close-encounter gehad met een grote witte haai, het enige wat de haai deed was wegzwemmen. Hij bestaat dus wel (sorry, ik heb geen filmpje! lol!)
MrSelected Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Mijn broertje heeft gister een close-encounter gehad met een grote witte haai, het enige wat de haai deed was wegzwemmen. Hij bestaat dus wel (sorry, ik heb geen filmpje! lol!) Vet
exa Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Mijn vriend ging zwemmen in de zee, en zag een HAAI of zo iets, toen die achter hem aan ging kwam er zo´n eng geluidje van die spannende geluid :o :ph34r:
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb de duikboot gezien, hij lag onder water in een muur waar je precies doorkon zien, toen trok ik een foto met mijn fototoestel van in gta san andreas, want kmoest dringend iets gaan doen, en daarna wil ik die foto van men gallery openen om daar een echte foto van te maken en toen zag je alleen maar die muur onder het water :s dit vind ek wel raar!
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Als je een foto maakt die gezet wordt in de gallery kan die niet door de game veranderd worden.
Recommended Posts