BrokenTable Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb de duikboot gezien, hij lag onder water in een muur waar je precies doorkon zien, toen trok ik een foto met mijn fototoestel van in gta san andreas, want kmoest dringend iets gaan doen, en daarna wil ik die foto van men gallery openen om daar een echte foto van te maken en toen zag je alleen maar die muur onder het water :s dit vind ek wel raar! Weet je de lokatie nog? En hoe heb je een foto onder water kunnen nemen?
Sasuke Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Aan die duikboot is niks bijzonders, hij staat bij de docks van SanFierro.. Hij is heel klein voor een duikboot..-_-
Smooth Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Mijn vriend ging zwemmen in de zee, en zag een HAAI of zo iets, toen die achter hem aan ging kwam er zo´n eng geluidje van die spannende geluid :o :ph34r: Ja en hij was paars en wel zestig meter lang of misschien was het toch een dolfijn....... <_< Kom op mensen leuke verhaaltjes zijn grappig maar lever nou eens bewijs!
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 hij kon op een boot staan <_< Ik bedoelde de vraag niet cynisch. Ik had ook ergens gelezen van een ruimte onder water. Ik dacht: misschien stond hij daar.
exa Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Mijn vriend ging zwemmen in de zee, en zag een HAAI of zo iets, toen die achter hem aan ging kwam er zo´n eng geluidje van die spannende geluid :o :ph34r: Ja en hij was paars en wel zestig meter lang of misschien was het toch een dolfijn....... <_< Kom op mensen leuke verhaaltjes zijn grappig maar lever nou eens bewijs! Mijn vriend zei als je dichtbij komt dan ben je Wasted met allemaal bloed in het water... Ik weet zeker dat jullie dit niet geloven.. het was geen 60M ook niet paars of zo...
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) AAAARRRRRGGGHHHHH.... Ik kom net een spook-vortex tegen (is ECHT geen geintje) bij de boatschool. Ik had al netjes m'n HDD recorder aangezet om alles op te nemen wat ik tegen zou komen, ben ik vergeten om record in te drukken.... Ik ga het opnieuw proberen... wordt vervolgt. EDIT: kwaliteit is heel slecht, maar anders werd hij te groot. Geen goede software nog voor. download EDIT2: locatie is bij de boatschool in het waater springen en naar het strandje in het noorden zwemmen. Bewerkt: 12 december 2004 door BrokenTable
Ewoud Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb denet in de lucht gelope heb filmpje plus fotos zet morge in mijn topic neer
Vayne Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb denet in de lucht gelope heb filmpje plus fotos zet morge in mijn topic neer Nu snap ik ook nietmeer. als jullie een Eastern egg zien maak er dan een foto van anders word het gewoon als een verzinsel gezien
DavyVL Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 hoe kan je foto's maken op GTA ( in het spel) Ik heb een fototoestel in de game maar ik kan geen foto's nemen.
Mathmagic Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Maar ik ontvang altijd alien signalen als ik langs de schotelantenne vlieg met men radio op WCTR.
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 AAAARRRRRGGGHHHHH....Ik kom net een spook-vortex tegen (is ECHT geen geintje) bij de boatschool. Ik had al netjes m'n HDD recorder aangezet om alles op te nemen wat ik tegen zou komen, ben ik vergeten om record in te drukken.... Ik ga het opnieuw proberen... wordt vervolgt. EDIT: kwaliteit is heel slecht, maar anders werd hij te groot. Geen goede software nog voor. download lol , ben je er ni gewoon uitgesprongen en gaat ie dan tijdje verder
Ewoud Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb denet in de lucht gelope heb filmpje plus fotos zet morge in mijn topic neer Nu snap ik ook nietmeer. als jullie een Eastern egg zien maak er dan een foto van anders word het gewoon als een verzinsel gezien Check morgen eeot zal het hier ook neerzetten
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) kwaliteit is heel slecht, maar anders werd hij te groot. Geen goede software nog voor. download lol , ben je er ni gewoon uitgesprongen en gaat ie dan tijdje verder ik weet dat de kwaliteit niet goed is, maar in het begin als ik richting het strand zwem zie je duidelijk de popup van de vortex (ze ziet ineens opstuivend zand). Daarnaast zou hij anders wel heel lang door gaan he... uit stappen, van het strand afzwemmen, er weer naartoe en dan gaat hij nog steeds?!?!?!? Ik probeer juist om easter-eggs en aparte zaken te bewijzen, niet om geruchten de wereld in te helpen... Bewerkt: 12 december 2004 door BrokenTable
Recommended Posts