Jump to content

Eastern egg's Topic

Recommended Posts

• Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

23

• Sasuke

21

• Vayne

15

• GTASuPahGaMeR..!

12

Geplaatst:

Wat ik vanavond ook meemaakte.. Ik stond in de bossen in Back O Beyond, en ik stond daar gewoon een poos stil en opeens zei CJ wat ?! K weet niet meer precies wat, maar hij zei opeens een zin.. en anderhalf uur later ( in GTA tijd ) deed hij dat weer, en hij bewoog ook met z'n hoofd, net alsof hij iemand zag, maar ik zag niemand :huh: .

Geplaatst:

Hahaha dat is geen easter egg. Dat is gewoon als je een tijdje niks doet. Soms zingt hij bijv wat: hij zong bij mij eens....."nothing but a G-thang baby" en nog wel meer dingen.

Geplaatst:
Maar ik ontvang altijd alien signalen als ik langs de schotelantenne vlieg met men radio op WCTR.

En wat hoor je dan precies?

Geplaatst:
AAAARRRRRGGGHHHHH....

Ik kom net een spook-vortex tegen (is ECHT geen geintje) bij de boatschool. Ik had al netjes m'n HDD recorder aangezet om alles op te nemen wat ik tegen zou komen, ben ik vergeten om record in te drukken....

Ik ga het opnieuw proberen... wordt vervolgt.

EDIT: kwaliteit is heel slecht, maar anders werd hij te groot. Geen goede software nog voor. download

ik had hem ook gezien ging ik er voor staan met sea sparrow blijft ie duwen steeg ik weer op ging ie weer verder en toen stopte die

conclusie:

- sppok auto's zijn er niet zijn gewoon auto's kapot gesalgen die van een heuveltje af rijden

- er zijn wel spook vortex die gaan tegen heuveltjes op en proberen je weg te duwen :D

Geplaatst:
AAAARRRRRGGGHHHHH....

Ik kom net een spook-vortex tegen (is ECHT geen geintje) bij de boatschool. Ik had al netjes m'n HDD recorder aangezet om alles op te nemen wat ik tegen zou komen, ben ik vergeten om record in te drukken....

EDIT: kwaliteit is heel slecht, maar anders werd hij te groot. Geen goede software nog voor. download

ik had hem ook gezien ging ik er voor staan met sea sparrow blijft ie duwen steeg ik weer op ging ie weer verder en toen stopte die

conclusie:

- sppok auto's zijn er niet zijn gewoon auto's kapot gesalgen die van een heuveltje af rijden

- er zijn wel spook vortex die gaan tegen heuveltjes op en proberen je weg te duwen :D

conclusie: spookautos bestaan 100% wel, ga maar is in een en rij ermee, dan komt er een andere op je af gereden alsof er een magneet ofzo inzit

Geplaatst:
AAAARRRRRGGGHHHHH....

kan dat zijn dat ik alleen geluid hoor en geen beelden? :(

dit is mss dom maar hoe zet je foto's die je in GTA SA trok om op de PC??? :blink:

Geplaatst:
I never seen an spook vortex :S waar presies ooit?

bij de boatschool in het water springen en naar het straand ten noorden van de school zwemmen.

Geplaatst:

Wat hij bij mij altijd zingt is "Rollercoaster" en "expres yourself" :D best wel goed gevonden

Geplaatst:
AAAARRRRRGGGHHHHH....

kan dat zijn dat ik alleen geluid hoor en geen beelden? :(

dit is mss dom maar hoe zet je foto's die je in GTA SA trok om op de PC??? :blink:

je moet ff een codec downloaden moet je ff zoeken bij de topic base jumpen

Geplaatst:

maar weet je wat het is.....je moet niet 8ter alles een easter egg zoeken, als je makers van gta sa easter eggs hebben gemaakt, zijn die DUIDELIJK, en niet dat je door een haai gebeten wordt...dan is GEEEN easter egg, ik zal niet dat hey nie kan, maar het is in inder geval geen easteregg.........

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...