Jump to content

Mijn SA:MP Chrashed

Recommended Posts

Geplaatst:
Iemand een oplossing? :*D

Heb je geen mods geinstalleerd ? Zoja, dan moet je best even Sa-Mp verwijderen en San Andreas herinstalleren; Je savegames blijven bewaard. Nu zijn alle modificaties weg en zul je waarschijnlijk geen last meer hebben. Je kan natuurlijk ook gewoon je back-ups terug plaatsen indien je die gemaakt hebt, dan gaat het nog sneller.

Geplaatst:

Iemand een oplossing? :*D

Heb je geen mods geinstalleerd ? Zoja, dan moet je best even Sa-Mp verwijderen en San Andreas herinstalleren; Je savegames blijven bewaard. Nu zijn alle modificaties weg en zul je waarschijnlijk geen last meer hebben. Je kan natuurlijk ook gewoon je back-ups terug plaatsen indien je die gemaakt hebt, dan gaat het nog sneller.

Ja, al mijn auto's heb ik gemod.. Dus nu kan het niet?

Wel jammer, sommige kan ik wel spelen, want daar komen geen auto's invoor :o

Bedankt :bier:

Geplaatst:
Op sommige servers werkt het dus wel?

Ja, dat zijn de servers waar geen auto's in voorkomen. Ik heb alle auto's, behalve de busjes, gemod.

Of mijn game word zwaar laggie, of het beeld blijft gewoon stilstaan en ik moet me CTRL+ATL+DEL doen :cab:

Geplaatst:

of gewoon een aparte installatie voor je mods...

En hoe doe je dat? :o

Je installeert GTA:SA 1x, daarna kopier je heel eenvoudig de directory van GTA:SA naar een willekeurige positie en je hebt een 2e installatie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...