Velaro Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Iemand een oplossing? Heb je geen mods geinstalleerd ? Zoja, dan moet je best even Sa-Mp verwijderen en San Andreas herinstalleren; Je savegames blijven bewaard. Nu zijn alle modificaties weg en zul je waarschijnlijk geen last meer hebben. Je kan natuurlijk ook gewoon je back-ups terug plaatsen indien je die gemaakt hebt, dan gaat het nog sneller. Reageren
Mb. Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Iemand een oplossing? Heb je geen mods geinstalleerd ? Zoja, dan moet je best even Sa-Mp verwijderen en San Andreas herinstalleren; Je savegames blijven bewaard. Nu zijn alle modificaties weg en zul je waarschijnlijk geen last meer hebben. Je kan natuurlijk ook gewoon je back-ups terug plaatsen indien je die gemaakt hebt, dan gaat het nog sneller. Ja, al mijn auto's heb ik gemod.. Dus nu kan het niet? Wel jammer, sommige kan ik wel spelen, want daar komen geen auto's invoor :o Bedankt Reageren
Azer Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Op sommige servers werkt het dus wel? Reageren
Mb. Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Op sommige servers werkt het dus wel? Ja, dat zijn de servers waar geen auto's in voorkomen. Ik heb alle auto's, behalve de busjes, gemod. Of mijn game word zwaar laggie, of het beeld blijft gewoon stilstaan en ik moet me CTRL+ATL+DEL doen Reageren
Jarno Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Dan zijn een aantal auto's corrupt? Dus als je er in de buurt komt dat het spel crasht. Reageren
Azer Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Oplossing: gewoon je mods verwijderen. Reageren
Mb. Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Oplossing: gewoon je mods verwijderen. Dan laat maar zitten Reageren
Azer Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 of gewoon een aparte installatie voor je mods... Reageren
Mb. Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 of gewoon een aparte installatie voor je mods... En hoe doe je dat? :o Reageren
Azer Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 of gewoon een aparte installatie voor je mods... En hoe doe je dat? :o Je installeert GTA:SA 1x, daarna kopier je heel eenvoudig de directory van GTA:SA naar een willekeurige positie en je hebt een 2e installatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.