Jump to content

CSI: Miami

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

ik keek laatst CSI: miami, en op het laatst gig horatio met marisol trouwen :kots: maar toen hij bijna naar binnenliep kwam er een snipervizier in zicht en dan zei iemand dat hij horatio ginjg doden en toen was het afgelopen

zou horatio doodgaan? wat denken jullie?

ik denk dat hij niet dood gaat,

en madusa30 van wel...

maar wat denken jullie?

Geplaatst:

Nah ik denk het niet, ik denk dat hij ernstig gewond raakt en dat hij het dan op het laatste nippertje nog redt. Ik heb de aflevering niet gezien, dus ik kan er niet zo goed over oordelen en ik weet ook niet of er veel aanwijzingen waren dat dat de laatste aflevering zou zijn waar hij in voorkomt.

Geplaatst:

ik hoop dat hij mis schiet ofzo, of dat hij niet mag schieten

lijkt m erg vreemd als hij sterft...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat er geschoten wordt maar,niet op horatio maar op zijn vrouw want als je logisch nadenkt ,dat horatio eigelijk de hoofdrol speelt ,en meestal gaan die bijna nooit dood in een serie dus zal zijn vrouw doodgaang denk ik toch

Greets Syfes

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Ik heb triest nieuws... :-(

Horatio gaat dood! Ik heb van iemand gehoord dat ze op MTV (of zoiets dergelijks) zeiden dat de acteur die Horatio Cane speelt ermee gaat ophouden! Dus als diegene de waarheid spreekt, zullen wij hem vanavond waarschijnlijk voor het laatst zien :-(

Helaas maar het zij zo. Maar vanavond (20:30 op RTL5) zullen we zien of hij echt zal sterven.

Nu ik dit weet denk ik dat hij meteen sterft. Dus wordt de trouwerij een begrafenis... :-(

Helaas!

Moge hij in vrede rusten :bier: (Amen :puh: )

Geplaatst:
Ik heb triest nieuws... :-(

Horatio gaat dood! Ik heb van iemand gehoord dat ze op MTV (of zoiets dergelijks) zeiden dat de acteur die Horatio Cane speelt ermee gaat ophouden! Dus als diegene de waarheid spreekt, zullen wij hem vanavond waarschijnlijk voor het laatst zien :-(

Helaas maar het zij zo. Maar vanavond (20:30 op RTL5) zullen we zien of hij echt zal sterven.

Nu ik dit weet denk ik dat hij meteen sterft. Dus wordt de trouwerij een begrafenis... :-(

Helaas!

Moge hij in vrede rusten :bier: (Amen :puh: )

Erg jammer. Maar als dit niet zo is komen we het vandavond te weten he. ;)

zeker. die gene heeft dus gelogen...(gelukkig maar eigenlijk)

wel vreemd dat die vrouw opeens dood was...

in het begin snapte ik het ook helemaal niet, het ging helemaal niet verder waar het as gebleven vorige week, schoot ide vent dan toch niet????

Bewerkt: door $NeoSyp$

Ja ik denk dat hij dood gaat... ik hoop natuurlijk van niet maar ik denk van wel omdat hij waarschijnlijk wil stoppen met csi omdat hij rijk genoeg is of een beter contract heeft met iets anders ;)

EDIT: volgens mij loop ik achter.. want de aflevering schijnt al geweest te zijn :S

Bewerkt: door ourvoice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...