tonio Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 welke kleding kan je het beste aan zodat ze naar je gaan vluiten ofzo Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik denk dure maar ik weet het nie zekr Reageren
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 dat weet k dus ook nie zeker en drom vraag k het omdat het anders zonde is van me geld Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja dan ken je net zo goed nix kopen... welke kleding is goed voor je sex appeal: Binco & Suburban tel ik niet mee....krijg je weinig appeal mee Pro laps: Track top & track pants Zip: Jean jacket of Bowling shirt en een Zip Gold watch Victim: Gray jacket (zeer hoog sex appeal) of anders black jacket en bij Didier Sachs: is bijna alles sex appeal verhogend Reageren
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) ja dan ken je net zo goed nix kopen...welke kleding is goed voor je sex appeal: Binco & Suburban tel ik niet mee....krijg je weinig appeal mee Pro laps: Track top & track pants Zip: Jean jacket of Bowling shirt en een Zip Gold watch Victim: Gray jacket (zeer hoog sex appeal) of anders black jacket en bij Didier Sachs: is bijna alles sex appeal verhogend ik loop in didde sachs dat werk wel goed toxito werd goed man het gaat er ook om wat voor haar je hebt en wat voor tattoos B) en horloge en ketting en spieren.... Bewerkt: 7 november 2004 door Djago Reageren
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 welke kleding kan je dan het best draagen want k draag aleen een broek en een orloge en een keting en schoenen :blink: Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja dat zeg ik dus net <_< wel ff lezen ja Reageren
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Victim: Gray jacket is dus het beste kan je dat in elke winkel krijgen Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 IN DE VICTIM WINKELS DUHH Reageren
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 okeej wist nie dat victim een winkel was Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 het ligt niet alleen aan je kleding...maar ook aan je auto hier een paar sex-appeal verhogende wagens: Feltzer - Hermes - Euros - Merit - Premier - Sentinel - Tahoma - Washington - Buffalo - Elegy - Flash - Jester - Stratum - Sultan - Uranus - Banshee - Bullet - Cheetah - Comet - Hotknife - infernus - Super GT - Windsor - ZR-350 - Blade - Remington - Slamvan - BF Injection en een Caddy je moet er uiteraard wel een stukje mee rijden, dus niet instappen en dan gelijk uitstappen Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ga gelijk met men sultan rijden , heb er 3 getunde in men garage staan Reageren
pottevijn Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 en als vrouwen je lekker vinden heeft dat voordeel voor iets? Reageren
Miche Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Die pimpcar van Jizzy B is ook sexappeal verhogend, niet waar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.