kneef Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 heej weet er iemand of er net als in gta san andreas een fiets in gta vice city stories komt?? kneef Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Nee er zullen geen fietsen in het spel zitten (alhoewel ik dat heel leuk had gevonden). En anders was dit al lang bekend. Bewerkt: 29 oktober 2006 door DdJDean Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Op WikiGTA staat een pagina met alle voertuigen, een fiets staat er duidelijk niet tussen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 DdJDean Geplaatst 29 Oct 2006, 19:53:09 Nee er zullen geen fietsen in het spel zitten (alhoewel ik dat heel leuk had gevonden). En anders was dit al lang bekend ----------------------------------- wie zegt dat .. ze hoefen toch niet persee alles voor de release al te verklappen.. Kneef : over fietsen of die er zijn is nog niet bekend .. wacht gewoon af tot vrijdag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 wie zegt dat .. ze hoefen toch niet persee alles voor de release al te verklappen.. Ik durf te wedden dat ze er niet in zitten, anders waren deze al lang op screenshots of filmpjes verschenen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 okeej bedankt...sluit dit forum dan maar... kneef >>> Door Dizzee: Your wish is my command <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts