M4X Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb hier een paar dagen over gedaan. Ik weet dat hij wat leeg is, dit komt omdat ik veel tijd in de background heb gestoken. Rates & Comments zijn welkom Reageren
.Antonio Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Je had misschien wat meer tijd naast de background kunnen steken misschien , maar het is mooie background, beetje groenachtig net als greenday. Dat John278 is geen mooi lettertype en een beetje saai, dat greenday had ook nog wel iets mee gekunt. Met die zanger van greenday is ook niet veel gedaan. 7.5/10 Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik vind hem ook niet echt heel gewelding want ik heb betere gezien maar ik ga geen commentaar geven wanit ik heb niet eens fotoshop ik geef hem een 6.8/10 Reageren
M4X Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Thx Ourvoice/Tiesto Nog meer rates? Reageren
-Roy- Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik weet dat je een beginner bent en het begin is altijd moeilijk. Maar daarom vind ik het wel knap dat je deze signature gemaakt hebt. Mijn eerste signature was lelijk, de kleuren vloekten, en de render was mislukt. De background in deze signature heeft aparte stijl. Groen past overigens wel goed bij GreenDay. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar het ziet er wel grappig uit. De render had je beter wat groter in de signature kunnen zetten. Nu staat dat mannetje (ik weet niet hoe hij heet :$ ) daar helemaal alleen. Hij is wel mooi ingeblend. De signature is naar mijn mening ook wat te groot. Je kunt beter 350 bij 135 nemen. De twee teksten had je beter in één lettertype kunnen maken. Nu past het niet bij elkaar. John278 past niet echt, dat is een strak lettertype terwijl deze signature meer de grunge richting in gaat. Ga zo door, en vooral veel tutorials volgen! KUTGW 7,6/10 Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Heey, John278. Ik zal maar direct beginnen met raten. Je achtergrond past niet echt bij je render. Ook de grootte van je sig mocht kleiner aangezien de render zo klein is. De 2 verschillende lettertypen vind ik niet zo mooi. Het is altijd wel mooier als je één zelfde lettertype gebruikt. Ook de render is wat aan de kleine kant zoals eerder vermeld. 6.2/10 Ik zou nog wat meer aan je achtergrond doen, meer effecten gebruiken, een ander lettertype en misschien een grotere render. Reageren
Froop Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik vind dat je je signature veel te breed hebt gemaakt in vergelijking met je render, ook is er te zien dat er grote ruimtes open vallen. Ook is het jammer dat de microfoon langzaam weg vaagt. Over je tekst zal ik niet zeuren, dat is voor beginners altijd moeilijk. De background is een goede mix van experimentatie. Ik zeg altijd tegen mensen: 'Je experimenteert goed met filters en dat soort dingen, dat is al één goed ding, maar probeer nou eens iets passends te maken met de technieken die je in je experimentatie hebt gebruikt'. Reageren
gybrus Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik vindt hem wel mooi de achtergrond vooral maar de tekst moet je nog een beetje verbeteren. dit is meer een sig voor de afmetingen 300x120(150) ik geef hem een 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.