BigM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) HAllo0w mensen bij de meeste van julie zie ik allemaal z'n mooie handtekening en afbeelding Met welk programma maken julie dat allemaal ? en Hoe? of zijn julie gewoon heel erg creatief met de standaard paint of hebben julie Paint shop pro ofzo En Mischien wilt er een van julie mischien er wel een voor mij maken Natuurlijk word je hiervoorbedankt en kom je onderaan de hand tekening te staan Peace (ps:mocht je dit willen doen mijn naam word binnenkort verander in speciial_marc.5 ) Bewerkt: 29 oktober 2006 door BigM Reageren
RonaldVC Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Een signature/handtekening kan je ===>hier<=== aanvragen. Lees wel eerst goed de ===>REGELS!! door. Verder worden dit soort signatures meestal met Photo Shop gemaakt.. @ Een Gmod of hoger, zou één van jullie zo vriendelijk willen zijn dit topic naar Graphics Algemeen willen verplaatsen? Dank u. >>> Door .Levi.: Moooved. <<< >>> Door RonaldVC: <<< Reageren
BaasB Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) HAllo0w mensen bij de meeste van julie zie ik allemaal z'n mooie handtekening en afbeelding Met welk programma maken julie dat allemaal ? en Hoe? of zijn julie gewoon heel erg creatief met de standaard paint of hebben julie Paint shop pro ofzo En Mischien wilt er een van julie mischien er wel een voor mij maken Natuurlijk word je hiervoorbedankt en kom je onderaan de hand tekening te staan Peace (ps:mocht je dit willen doen mijn naam word binnenkort verander in speciial_marc.5 ) De meeste mensen op dit forum gebruiken Photoshop. Hier kun je een gratis trial van Photoshop downloaden: Klik. Verder heeft dit forum een speciaal gedeelte waar je met al je vragen, opmerkingen, en aanvragen terecht. Als je een sig wil aanvragen, kan dat in het Graphics Aanvraag Subforum. In het Graphics Tutorials Subforum kun je leren hoe je bepaalde dingen kunt doen met Photoshop. Dan heb je nog het Graphics Showroom Subforum, hier kun je, als je een sig gemaakt hebt, hem laten zien aan andere mensen. En natuurlijk ook belangrijk: het Graphics Algemeen Subforum. Hier kun je terecht met onder andere al je vragen over Photoshop. En als laatste heb je dan ook nog het Graphics Battles & Contests Subforum. Hier kun je met iemand anders 'battlen' om wie de mooiste sig gemaakt heeft. Als je wilt dat andere mensen een signature en/of avatar voor je maken, kun je dat dus aanvragen in het Graphics Aanvraag Subforum. Lees wel eerst even deze regels door voordat je een aanvraag doet: Klik. EDIT: Wow, ik heb echt veel te lang over deze post gedaan... RonaldVC is me 10 minuten voor. Succes ermee. Bewerkt: 29 oktober 2006 door BaasB Reageren
Jon-asses Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Verder worden dit soort signatures meestal met Photo Shop gemaakt.. Correctie Photoshop. Genoeg ge'mierenneukt', tijd voor een nuttige post. Ik ga even specifieker in op de quote van Ronald. Aangezien je niet weet hoe en waar die signature's vandaan komen zal je Photoshop ook waarschijnlijk niet kennen. Ik leg het je eens even (kort) uit. : Photoshop is een programma waar je vanalles mee kunt doen. Het wordt gebruikt voor signature's te maken, het wordt gebruikt in grafische richtingen op school voor ontwerper of zo worden. Als je goed met photoshop overweg kan, dan maak je de mooiste dingen. Maar het is lang oefenen voor iets deftigs eruit te laten komen, om je een voorbeeld te geven: ik ben nu al 7.5 maanden met Photoshop aan het werken en het lukt me nog altijd niet zo goed, het begint nu wel wat te lukken. Waar je Photoshop kan 'krijgen'? Je kunt op de site van Adobe de demo van een tijd van 30 dagen downloaden. Daarna is het gedaan. Dan moet je Photoshop kopen, het wordt verkocht rond de prijs van 850 euro's. De prijs zegt al hoe professioneel het programma is ( ). Sommige 'kopen' Photoshop illegaal, maar daar spreek ik me niet over uit. Verder zijn er op dit forum heel wat nuttige subforums over het programma. Kijk eens even naar het Graphics forum voor tutorials, tips, aanvragen,... De Photoshop guide is érg handig voor je thuis te voelen in Photoshop. Als je nog vragen hebt over dit leuke programma kun je altijd terecht in het Photoshop helpdesk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.