madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 welk team vinden jullie het slechts van de eredevisie. ik vind persoonelijk dat sparta het slechts presenteert. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik vind dat FC-Bas het het slechst doet nee sparta doet het slecht ja Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 sybren wees een serieus ( rkc waalwijk doet het ook niet echt al te goed ) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Feyenoord natuurlijk!! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ok maar ja feyenoord doet het ook slecht ja Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 NEEJ!!! feyenoord speelt nu wle goed ze hebben 2-1 van fc twente gewonnen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 nou ik vind dat ze het erg slecht doen, veel verloren Reageren
madusa30 Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ach jah elke top club heeft wel eens slechte tijden. Reageren
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Eigenlijk vind ik dat geen een team een slecht team is in de eredivisie. Voor het eerst sinds jaren voetballen de 'degradanten' wel lekker mee, ook al zie je dat niet in de punten. Dit in contrast met eerdere jaren, met een FC Zwolle of De Graafschap welke ik vaak ronduit bagger vond en niet leuk naar te kijken. Reageren
Pitbull Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Volgens mij gaat dit nog uitlopen tot hevige discussies, mijn mening: ik ken de eredivisie niet zo goed dus...... Reageren
M4X Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Er zijn wel meer teams die slecht presteren, maar er is natuurlijk maar 1 team dat het allerslechtste presteerd: Feyenoord. Eerst tegen Ajax 0-4 thuis verliezen. Ik zou persoonlijk een trauma krijgen als Ajax het flikt om 0-4 in de ArenA van Feyenoord te verliezen. Daarna tegen Fc Twente, eerst komen ze op achterstand, maar door een mooi schot van De Guzman winnen ze. Dit noem ik geluk. Tegen Roda geld het zelfde verhaal als tegen Twente, alleen nu zijn de doelpunten wat beter dus dit noem ik een verbetering. Feyenoord presteert het slechtste, maar het gaat hier over het slechtste team. Dit is natuurlijk Willem II, die soms wat gelukkig gelijk spelen en van de nummer laatst Sparta verliezen. Echt ongelovelijk, 2 jaar geleden speelde ze nog tegen Monaco in de Uefa Cup. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 sparta ik vind dat die het niet goed doen in de eredivisie Reageren
firstkill Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 humm.. kweeni precies.. rkc waalwijk of fc zwolle ofzo.. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 humm.. kweeni precies..rkc waalwijk of fc zwolle ofzo.. Ahum, FC Zwolle is in de 1e divisie en dat team heeft gewoon een rot seizoen. Geef mij maar Santi Kolk, ken ik persoonlijk sinds ik hem in de Prive Lounge een handtekening heb gevraagd. Feyenoord doet het niet zo goed, maar moet wel meer winnen. Reageren
Daan007 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik vind Feyenoord het slechtst doen. Ze hebben redelijk wat talent (de Guzman, Hofs, Buijs, Hooijdonk) Maar het team werkt gewoon niet goed. Ze zullen verder in het seizoen wel beter presteren maar ze zullen de subtop niet meer halen. Dat is AZ, Ajax en PSV. Verder vind ik Sparta en ADO ook niet erg goed spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.