Jump to content

Slechtste team Eredivisie

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je vergelijkt met andere seizoenen: Feyenoord. Slechte prestaties met best goede spelers. Helaas voor hun (gelukkig voor mij :D) zijn Kalou en Kuijt vertrokken, als hun 2 er nog waren zal het een stuk beter gaan!

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• madusa30

5

• RobertSA

3

• Clowntje_93

3

• $NeoSyp$

3

Geplaatst: (bewerkt)

Sparta voetbalt goed

Maar ze hebben geen afmaker :N

Bewerkt: door Swedish Power
Geplaatst:

In verhouding is het eigenlijk Feyenoord, met de spelers waar ze over beschikken en dan zo'n slechte resultaten.

Geplaatst:
In verhouding is het eigenlijk Feyenoord, met de spelers waar ze over beschikken en dan zo'n slechte resultaten.

maar als je slecht voetbalt en je staat 6de dan win je toch eigenlijk nog slechte wedsrijden ook.

Geplaatst:

Alles Door Oefening (ADO) Den Haag vind ik op dit moment slecht.

Eigenlijk vind ik meerdere slecht maar goed, op dit moment komt deze uit mijn pijling.

de Drie beste:

1 : PSV

1*:Ajax

3 : az

*gedeelde 1e plek

greets, :Y

Geplaatst:

ik denk dat ado gaat degraderen maar met redelijk spel en sparta heefd het slechtste spel van allemaal en die via de play offs degraderen ;)

Geplaatst:

Ook Vitesse en Utrecht vallen me tegen, goede spelers maar geen goede resulaten. Gister was ik bij PSV-Utrecht(uiteraard) en Utrecht had geen schijn van kans, PSV had 70 % balbezit, en kon met 2 vingers in de neus Utrecht afslachten, en in de slotfase zelfs met 4 aanvallers gaan spelen, dat is niet normaal. Utrecht heeft ongeveer 3 keer op goal geschoten. Terwijl het toch een paar goede spelers heeft(Ricky Kruys, Gregoor van Dijk, Cedric van der Gun, Fortuné, Braafheid, Vorm). Daarmee hoor jij niet afgeslacht te worden met 5-0, en zelfs niet door PSV, Ajax of AZ.

Geplaatst:

Feyenoord heeft 5x op een rij gewonnen, nu verloren. Dus wat lullen jullie slecht. :cab:

Maarja ik vind niemand in de eredivisie slecht.

Geplaatst:

Ik vind RKC Waalwijk het slecht doen.

Goed dat ze koster hebben ontslaan.

Gelijk de eerste wedstrijd gewonnen!

Maar RKC Waalwijk blijft het slechste presteren vind ik.

Greets JensBrinkman :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...