Babi Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Wat een chappies hier. Feyenoord speelt niet goed dit seizoen maar om nou te zeggen dat het het slechte team van de Eredivisie is. Ze staan vijfde, evenveel punten als de nummer vier maar een slechter doelsaldo. Feyenoord heeft gewoon een slecht seizoen. Ajax had dat vorig seizoen maar was er toen zoveel ophef toen Ajax bijna in het rechter rijtje stond? Nee! Feyenoord moest dit seizoen wel hun 3 top aanvallers missen waarvan er één geblesseerd is en dus nog in aktie komt voor Feyenoord. Dirk Kuyt en Salomon Kalou. Zij pelen nu voor Liverpool en Chelsea en Castelen is langdurig geblesseerd. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Wat een chappies hier. Feyenoord speelt niet goed dit seizoen maar om nou te zeggen dat het het slechte team van de Eredivisie is. Ze staan vijfde, evenveel punten als de nummer vier maar een slechter doelsaldo. Feyenoord heeft gewoon een slecht seizoen. Ajax had dat vorig seizoen maar was er toen zoveel ophef toen Ajax bijna in het rechter rijtje stond? Nee! Feyenoord moest dit seizoen wel hun 3 top aanvallers missen waarvan er één geblesseerd is en dus nog in aktie komt voor Feyenoord. Dirk Kuyt en Salomon Kalou. Zij pelen nu voor Liverpool en Chelsea en Castelen is langdurig geblesseerd. Ik ben het volledig met je eens Babi, behalve met het feit dat je de mensen die Feyenoord het slechtste team vinden 'chappies' noemt. Niet dat ik Feyenoord zo'n geweldige club vind, maar iedereen heeft zijn/haar eigen mening, dus laten we die respecteren Om dan ook even de club te noemen die ík dit seizoen het slechtste vind in de Eredivisie: RKC Waalwijk. Eigenlijk presteren alle clubs naar behoren en staan ze op een voor hun redelijke positie, maar RKC is eigenlijk de enige ploeg die zwaar tegenvalt: onder Martin Jol draaiden ze altijd goed mee in de subtop, met Erwin Koeman als coach ging het ook allemaal prima, maar dit jaar is het toch echt ondermaats. Een 17e positie voor zo'n club kan naar mijn mening niet. Kortom: ik vind RKC Waalwijk het slechtste team van de Eredivisie hebben. Overigens vind ik het elftal van NAC Breda en FC Utrecht ook niet indrukwekkend, maar die leveren tenminste nog redelijke prestaties... Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 ADO Den Haag en Willem II vind ik slecht. Niet dat het spel van Sparta beter os Reageren
j0ry Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 ado den haag speelt heel slecht voorig seseison waaren ze wel beter en met de stand Reageren
SlickTB Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ADO Den Haag vind ik het slechtste maar ook omdat ze zulke idiote supporters hebben Reageren
Suburban Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ik vind ado den haag nogal slecht gaan.... Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ado den haag gaat heel slegt Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ado den haag vind ik redelijk slecht doen. Reageren
weci Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik vind dat MASTERMIND gelijk heeft. Reageren
Tha-Niels Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik stem ook voor ADO Den Haag Volgend jaar in de 1ste Divisie met een heel nieuw stadion Reageren
Ar Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 RKC Waalwijk vind ik op dit moment heel slecht spelen. Meestal zijn ze in de middenmoot te vinden maar nu ergens onderaan. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ado den haag. Zeer slecht ondanks redelijk goede spelers. En ook de (Meeste) suporters zijn inderdaad achterlijk... Reageren
Lars90 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 In verhouding Feyenoord Anders Ado DenHaag Reageren
Wrieh Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 RKC Klimt al weer omhoog. ADO Doet het gewoon heel slecht. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 In vergelijking met vorig seizoen doet Feyenoord het het slechtst. Maar ik heb geen medelijden met ze.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.