michelIII Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 ik vind ado den haag erg slecht Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Eigenlijk vind ik dat geen een team een slecht team is in de eredivisie. Voor het eerst sinds jaren voetballen de 'degradanten' wel lekker mee, ook al zie je dat niet in de punten. Dit in contrast met eerdere jaren, met een FC Zwolle of De Graafschap welke ik vaak ronduit bagger vond en niet leuk naar te kijken. Waarom post je hier dan? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Feyenoord is gwn bar en bar slecht ze verliezen alles Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Om te zeggen dat ie vind dat er geen slechte teams in de Eredivisie zijn lijkt me. Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 nou ik vind dat ze het erg slecht doen, veel verloren Jah helemaal mee eens,en als ze te vaak verliezen vernielen ze de halve stad en het stadion maar Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 ADO den haag de naam zegt het al .. A = Altijd D = De O = Onderste Altijd De Onderste Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 feyenoord doet het ook echt niet goed voor hun doen ( ff ertussendoor ik ben niet voor feyenoord ) maar den haag .. doet het niet goed .. G-D Reageren
Gino99 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Feynoord speelt slecht de laatste tijs maar RKC Waalwijk doet het ook slecht Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 ADO is gewoon een lelijke ploeg. Lelijke shirtjes, bedroevend spel, en de meest asociale achterban van heel Nederland. Feyenoord is ook al jaren lachwekkend bezig voor een club met zo'n begroting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.