tha_fear Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Gta Vice City Stories heeft FW 2.81 nodig dus iedereen die het nog niet heeft en wil spelen met gta moet naar fw 2.81 upgrade
Advancegta Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 En wat is je bron? Helaas heb ik weer de enige firmwire die ongeschikt is omdat je 2.71 kan downgraden en op 2.81 toch geen homebrew meer kan afspelen. Ik weet nog niet wat ik ga doen het is een moeilijke keus ; homebrew of VCS. Wacht ik af tot er een downgrader is zodat ik ietwat later VCS en homebrew kan spelen. Of update ik zodat ik meteen VCS kan spelen maar geen homebrew meer kan spelen. Er zijn al enkele demos die voor 2.81 geschikt zijn maar al speelbaar zijn op firmwire 2.8 , ik hoop dat het net zo zal zijn bij VCS maar dit is natuurlijk iets heel anders aangezien de demos niet op een UMD (Universal Media Disc) staan.
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet wel bijna zeker dat dit op het doosje van VCS zelf zal staan welke FW je nodig hebt. Je ondervindt het zelf wel wanneer je het wilt spelen... En nieuws wordt altijd hier bijgehouden.
Recommended Posts