Proximitus Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Is het mogelijk om, net als bij Sweet en Ryder, een bepaalde auto voor de deur te laten spawnen? en dan bedoel ikniet met de noobmod, of met een cheat, gewoon dat het zo in het spel is ingeprogrammeerd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Is het mogelijk om, net als bij Sweet en Ryder, een bepaalde auto voor de deur te laten spawnen? en dan bedoel ikniet met de noobmod, of met een cheat, gewoon dat het zo in het spel is ingeprogrammeerd. Dit is inderdaad mogelijk. Volg bijvoorbeeld deze tutorial. Verplaatst trouwens naar modding fora. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ja, dat is zeker mogelijk. Het is niet zo heel moeilijk om een auto ergens te laten spawnen. Er zijn al een aantal mods waardoor er veel mooie voertuigen in Grove Street spawnen. Kijk daar voor even op deze sites: www.gtainside.de www.gtamods.de www.gtagarage.com Als je deze niet mooi vind, dan kun je het altijd even aanvragen in het Modding forum. Veel plezier ermee! Edit: Het ging even niet helemaal goed, omdat het topic net verplaatst was, maar het is nu toch gelukt. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Flying Dutchman Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Hmm.. met .scm bestanden ben ik nooit zo goed geweest.. zou iemand voor mij dit kunnen doen? want ik wil een washington voor de deur in grove street laten spawnen, en een health en body armor pickup. Ik heb eenaantal plaatjes gemaakt ter verduidelijking. alvast bedankt Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Je moet er wel even aan denken dat je je safegame dan kwijt bent, die doet het dan niet meer, dus dan moet je een newgame starten! Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Dat had ik net gedaan, dus zo erg is dat niet EDIT: 31 okt maar ff een vraagje, is nou iemand bezig om het te maken of niet? Bewerkt: 31 oktober 2006 door Proximitus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.