Jump to content

Downloads

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik wil dingen downloaden zoals auto's en vliegtuigen. Twee vraagjes:

- Waar plaats ik de downloads?

-Waar vind ik dan in het spel deze downloads?

Bedankt!! :cya:

Geplaatst:
Hey,

Ik wil dingen downloaden zoals auto's en vliegtuigen. Twee vraagjes:

- Waar plaats ik de downloads?

-Waar vind ik dan in het spel deze downloads?

Bedankt!! :cya:

Voertuigmods vervang je door een bepaald voertuig uit gta san andreas. Dit doe je met deze tool.

Hoe je met deze tool werkt vind je Hier.

Veel succes,

Pennywise

Geplaatst:

Hey Eenkhoorn, :cya:

Er zijn twee redelijk simpele manieren om gedownloade voertuigen ingame te krijgen, dit kun je doen met SAMI (San Andreas Mod Installer) of IMG Tool. De makkelijkste manier vind ik met behulp van SAMI. In Deze tutoral legt Typhoon heel uitgebreid uit hoe dit precies in zijn werk gaat. Als je met IMG Tool wilt gaan werken kun je het best even in dit topic kijken van Eclipse. Veel succes ermee! :)

Geplaatst:

Korte Handleiding Mod(ificatie)s Instaleren

Het instaleren van mod(ifcatie)s is helemaal niet zo moeilijk. Je moet enkel een aantal dingen voorbereiden als eerste moet je een programma downloaden bijvoorbeeld een programma zoals MultiIMG deze kun je in de Download Database van GTAForum.nl vinden. En om precies te zijn moet je daarvor 'hier' klikken, want dan kan je hem direct gebruiken. Als je dat gedaan hebt open je de .rar (Winrar) en je opent het bestand MultiIMG ga vanaf dit moment naar: 'Bestand > Open IMG'. Dan blader je naar de map: 'Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Models'. En je opent het bestand GTA3.img, dit is namelijk het hoofdbestand van de 3D GTA's.

Als dit correct gelukt is dan moet je op zoek gaan naar downloads, daar zijn natuurlijk diverse websites voor te vinden op het internet en alhier een kleine selectie uit de telg: 'GTA Garage', 'GTA Mods' en 'The GTA Place'. Je download je mod(ificatie) vanaf een website en ze zitten in de .rar of .zip pakketen. Pak deze uit en zet ze ergens op je bureaublad. Dan ga je weer naar het MultiIMG programma. Je kijkt naar de bestandsnaam van het bestand dat je uit de .zip of .rar hebt gehaald en je voert bij het programma MultiIMG in: 'Bewerken > Vind'. En nu moet je die naam invullen en dan zul je het bestanden vinden druk er met de rechtermuisknop op en dan druk je op: 'Replace'. Ga nu naar het bestand dat je zonet hebt uitgepakt en vervang hem met het origineel. Vergeet natuurlijk niet om Backups te maken, want als je terug wilt moet je toch die bestanden weer hebben. Vergeet ook niet de .dff en de .txd te vervangen, want dat zijn eigenlijk de bestanden. Als dit alles goed is gelukt ga je naar de plek waar normaal het zojuist vervangde voertuig vindt en daar zal zeer waarschijnlijk je mod(ificatie) staan.

---

Er zijn uiteraard ook simpelere manieren waarmee je het ook voor elkaar kunt krijgen helaas is dit exclusief voor San Andreas, maar dat maakt verder ook niet zo heel veel uit. Download als eerste een mod(ificatie) zoals al eerder verteld is in dit stuk en dan download en installeer je het programma: 'San Andreas Mod(ificatie) Installer'. Het programma werkt zeer makkelijk. Start het programma op en druk op 'Install a Mod'. Je zult nu de vraag krijgen of je de bestanden in wilt laden druk nu op: 'Browse' bij het vak Mod Location zoek nu de .rar of .zip op en en druk vervolgens op Continue. Verder kan je nog enkele dingen aanpassen zoals de naam, maar de Mod(ifacitie) kan je enkel vinden op de plek waar je normale voertuig stond. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is ik heb ook nog enkele screens erbij gedaan ze zijn niet helemaal hierop gericht, maar ik denk wel dat je er wat mee kan. Als er verder nog wat is dan zeg je het maar! :cya:

Geplaatst:
Bedankt voor de reacties!

Ik ben nu bij: Stap 2: Download en installeer San Andreas Mod Installer!

Van: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35515&hl=

Maar dan loopt de setup stééds vast =S

Wat doe ik hier aan??

grZ :cya:

Je moet het .Rar pakket downloaden vanaf de server die in het topic aangegeven staat je hebt nu een pakket dat op de extensie '.rar' eindigt. Deze kun je openen met een programma zoals 'RarLabs'. Als je dan zo'n bestand in een .rar archief/map hebt dan sleep je hem eerst simpel weg naar het bureaublad je klikt Winrar weer weg en je drukt tweemaal op het zojuist uitgepakte installatie bestand. Het staat nu op de hardeschijf dus het kan niet echt veel meer kwaad of er zullen minder fouten komen, maar dat is uiteraard niet zeker. Het kan ook een indirecte fout wezen van het programma zelf daaraan kan je niks doen en dan zal je op www.google.nl moeten zoeken naar een nieuwere versie en dat is nogal schaars, maar het moet lukken via de tutorial van Typhoon.

Geplaatst:

Nouja, dat doe ik ook maar die setup loopt gewoon vast .. :-(

Ik zal nog is proberen, en daarna maar slapen en probeer morgen dan wel verder.

ThnQ iig! :*D

=======

Oh het installeren lukte ineens! =D

Maar nu, heb ik alles gedaan wat moest en dan start ik dus GTA-SA op, en dan laad ik m'n game!

En dan, loopt ie halver wege het laden vast :|

Wat doe ik hier aan? _O_

=======

Iemand? :?

>>> Door Dutchy3010: Triple post samengevoegd...<<<

Geplaatst:

Het is hier niet toegestaan om te dubbelposten (en helemaal driedubbelposten), als iemand hiet iets op weet zal diegeen dat vast wel zeggen, ook als je maar een keer poste. Ik weet hier zelf niks op. Maar misschien kan het zo zijn dat je bepaalde bestanden mist en dat ie daarom stopt te laden omdat ie dat bestand niet kan vinden. Maar anders zou ik niks weten :N .

Geplaatst:

Heb je alles goed geinstaleerd ? Plaats eens de backups terug en doe het opnieuw volgens Summerbases' post. Zorg ook dat je het met het juiste voertuig vervangt, anders levert dit problemen op.

Weet je toch zeker dat je alles goed gedaan hebt, probeer het dan eens handmatig en download de IMG-Tool en start deze op. Open nu gta3.img dat je denk ik kan vinden in de 'models' map van GTA San Andreas. Vervang nu de originele .txd en .ddf-file met de gemodde. Nu weet je zeker dat alles goed staat. Start nu San Andreas op en zoek het voertuig op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...