Arikan Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Wie wil voor mijn deze level halen en als je wilt ook het motorrace achter de GARAGE aub. Ik ben heel slecht met rijden,... Alvast bedankt Bewerkt: 30 oktober 2006 door Arikan
Bling Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Ik zag dat je Zeroing In al gehaald had, dus je bedoelde waarschijnlijk dat ik Test Drive voor je moet halen. Deze heb ik voor je gehaald. Verder zei je ook dat ik een 'motor race' moest halen die je achter een garage kan starten. De enige mogelijke missie die ik hieruit veronderstel is de 'Dirtbike Danger' van de San Fierro Streetraces. Het probleem bij deze missie was dat zodra ik hem gehaald had, de pc een foutmelding gaf en hierna meteen terugkeerde naar het bureaublad, ik heb deze dus niet voor je kunnen volbrengen omdat ik de kans niet kreeg om erna te kunnen saven. Ik heb wel even een screen hieronder gezet als bewijs dat ik hem toch gehaald had. Gehaald: Test Drive Beloning: $5000 en respect+ Ik heb verder geen cheats gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Ik wens je veel succes met het voltooien van de rest van de missies. Bewerkt: 30 oktober 2006 door Bling
Recommended Posts