peter99 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik heb een vraag : is er een manier om in het oude metro station te komen ,die van de missie bringin the house down Reageren
maarte41 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Als je de psp versie hebt kan je deze code gebruiken in de cheatdevice. #cheat Building site in subway always loaded setchar(08e6a6b0, 1) #off //You may only use one interior at a time. to deactivate one. deaactivate the cheat and then teleport to a different island setchar(08e6a6b0, 0) De code zorgt er voor dat het interieur altijd geladen is. Je kan er met hovercars ofzo heen vliegen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het zal normaal wel werken. Reageren
peter99 Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 en voor de ps2 ? Reageren
maarte41 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Ik denk niet dat er op de ps2 een manier is om nog eens in het metrostation te komen. De interieurs in lcs worden alleen geladen als ze nodig zijn in het spel. Op de psp kan je door codes ervoor zorgen dat het nog eens wordt geladen, maar op de ps2 kan je die codes niet gebruiken. Misschien kan je de codes omzetten naar armax codes ofzo, maar dan moet je nog een cheatdvd kopen. Bewerkt: 30 oktober 2006 door maarte41 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.