Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik heb een filmpje bewerkt met Windows Movie Maker. Ik wil het bestandje op CD zetten omdat ik hem morgen moet inleveren op school met ons project erin. Ik heb een lege CDrom, niet beschadigd, gloednieuw, geen DVD, niet vuil of vies. Ik kopiéér het filmpje, klik op CD-rw-Station en ik zie niks, dus gewoon helemaal leeg. Ik klik op m'n rechter muisknop om het te plakken, en dan zie ik een van deze twee fouten komen: - Als ik druk op PLAK zie ik helemaal niks staan. - Er komt een fout te staan dat het bestand al in gebruik is. --- Mijn CDstation is helemaal in orde, andere dingen doen het wel bijv. games. Ik heb ook een CD die bijna leeg is. Er zit alleen 1 audio bestand in die ik wil verwijderen maar dan zeggen ze dat het niet kan omdat mijn schijf tegen verwijderen beveiligd is. Kan iemand me a.u.b. helpen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Gebruik een kopieerprogramma zoals Nero.. Volg gewoon de instructies en dan moet het lukken.. Waarschijnlijk heb je Nero wel op de pc staan. Kies voor "data cd maken", klik op add, blader vervolgens totdat je je filmpje gevonden hebt, selecteer het, en klik op toevoegen. Vervolgens kies je voor next, en de rest wijst zich vanzelf.. Zie afbeelding: Het is logisch dat je cd-rom station niks ziet, er zit immers een lege cd in.. Die cd waar één audiobestand op staat is waarschijnlijk gesloten, daar kun je dus niks meer mee doen.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Dank je wel voor je hulp. Weet jij waar je een gratis trial versie van Nero kan downloaden? Ik kan er geeneen vinden op het internet. Op m'n PC heb ik het niet staan. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Dank je wel voor je hulp.Weet jij waar je een gratis trial versie van Nero kan downloaden? Ik kan er geeneen vinden op het internet. Op m'n PC heb ik het niet staan. Check ===>Deze<=== link.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Hey heel erg bedankt... Maar het werkt nog steeds niet. Als ik op Save druk dan loopt mijn PC vast. Ik heb ook met meerdere CDroms geprobeerd. Ik snap het niet. Vroeger lukte het altijd makkelijk, met het kopiéren en plakken. Heeft iemand nog een andere manier? @RonaldVC: bedankt voor je hulp!! Edit: Ik heb het geprobeerd op een DVDrom maar ze zeiden dat het hele map op Alleen Lezen staat. Hoe kan ik dit veranderen? Bewerkt: 30 oktober 2006 door Gangsta Reageren
RonaldVC Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 @RonaldVC: bedankt voor je hulp!! Edit: Ik heb het geprobeerd op een DVDrom maar ze zeiden dat het hele map op Alleen Lezen staat. Hoe kan ik dit veranderen? Graag gedaan hoor. Staat de map waar het filmpje in staat op "alleen lezen"? Want dan moet je even naar de Eigenschappen van de map gaan. en het vinkje "Alleen lezen" uitvinken.. Dan zou het opgelost moeten zijn.. Geeft hij aan dat de mappen in het DVD-station op alleen lezen staan, is normaal. Je kan immers niets wijzigen op een dvd/cd.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Lukt nog steeds niet omdat ik dat DVD/CD niet kan bewerken om het vinkje Alleen lezen te wissen. Is er geen andere mogelijkheid..? Het bestand is 26 MB groot. Maar ik kan niks plakken op cd, dus daarmee bedoel ik ik kopiéér bijv. een plaatje en plak het in dat blank pagina van de CD. Dan staat er niks of er staat dat het alleen lezen is. Branden lukt althans ook niet via Windows Media Player. Dan is er alleen geluid terwijl ik ook beeld nodig heb. Reageren
ikt Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Hebben ze op school niet zo'n DVD speler die ook USB-sticks ondersteund? Want dan kun je daar het op zetten. Reageren
Kraay Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Heb je ook geprobeerd om het meteen in WMM opteslaan op CD.(Staat nl niet in een van je posts). Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Jongens allemaal heeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie hulp! Had net effe een USB Stick gekocht en daar werkte het prima. Ikt Bedankt! Daar dacht ik niet eens aan! RonaldVC bedankt! Voor je hulp met Nero! Kraay ook bedankt! Jou idee had ik over het oog gezien! Bewerkt: 30 oktober 2006 door Gangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.