cappadonna Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Hallo, Ik heb de coach (coach.txd) een andere kleur gegeven en er een logo op bijgeplakt. Dit heb ik gedaan volgens de stappen die hier op deze site te vinden zijn. Die bewerking heb ik gemaakt met het programma GIMP2 voor WINDOWS Nu weet ik niet of (bij het programma TXDWORKSHOP 3.3) de functie 'UV flip DFF file' nodig is voor dit geval Wanneer ik nu in het spel de coach oproep (GTA-SA Crazy Trainer) verschijnt de bus niet. )Bij alle andere wagens verschijnen ze wel) Het is net of de bus niet meer bestaat. Hij zegt dat de code is geactiveerd (dus de coach zou moeten verschijnen) maar dat is niet het geval. Soms gebeurt het dat het spel tijdens het laden zal crashen Weet er iemand wat de oorzaak is ? Oja, mss is dit belangrijk, maar de coach is niet de originele, maar een perfect werkende mod. MVG cappadonna Reageren
Velaro Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Hallo,Ik heb de coach (coach.txd) een andere kleur gegeven en er een logo op bijgeplakt. Dit heb ik gedaan volgens de stappen die hier op deze site te vinden zijn. Die bewerking heb ik gemaakt met het programma GIMP2 voor WINDOWS Nu weet ik niet of (bij het programma TXDWORKSHOP 3.3) de functie 'UV flip DFF file' nodig is voor dit geval Wanneer ik nu in het spel de coach oproep (GTA-SA Crazy Trainer) verschijnt de bus niet. )Bij alle andere wagens verschijnen ze wel) Het is net of de bus niet meer bestaat. Hij zegt dat de code is geactiveerd (dus de coach zou moeten verschijnen) maar dat is niet het geval. Soms gebeurt het dat het spel tijdens het laden zal crashen Weet er iemand wat de oorzaak is ? Oja, mss is dit belangrijk, maar de coach is niet de originele, maar een perfect werkende mod. MVG cappadonna Weet je wel zeker dat je alles goed gedaan hebt ? Je moet de textures namelijk met de TXD Workshop vervangen met de originele, en dat zou moeten lukken. Probeer het anders eens met de originele Coach, al denk ik niet dat dat veel zal helpen. Herinstalleer het spel eens en doe alles opnieuw, en voer alles precies uit zonder fouten te maken, want als je iets fout doet kan het zijn dat je het zelfde probleem krijgt. Na het wijzigen moet je ook de TXD terug vervangen met de IMG-Tool. Reageren
cappadonna Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) In de bijlage vinden jullie de bestanden. Ik heb de TXD gezet van de coach.TXD NA de bewerking met TXDworkshop. De DFF file zit e echter niet bij, aangezien ik daar niets aan heb verandert. Dank u bij voorbaat. cappadonna In de bijlage vinden jullie de bestanden. Ik heb de TXD gezet van de coach.TXD VOOR de bewerking met TXDworkshop. De DFF file zit e echter niet bij, aangezien ik daar niets aan heb verandert. Dank u bij voorbaat. cappadonna Bewerkt: 31 oktober 2006 door cappadonna Reageren
SWYV Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 aahja ik denk dat ik al weet waaraan, je TXD is corrupt ik kan hem niet openen dusja (uitpakken uit de RAR lukt me niet, ik kreeg al gelijk 3foutmeldingen, oa corrupt melding) Reageren
cappadonna Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) aahja ik denk dat ik al weet waaraan, je TXD is corruptik kan hem niet openen dusja (uitpakken uit de RAR lukt me niet, ik kreeg al gelijk 3foutmeldingen, oa corrupt melding) Okee, ik heb de 2 bestanden online gezet. Je vind ze hieronder: voor bewerking na bewerking Normaal moet je ze nu kunnen bekijken. De links kloppen wel. greetZ cappadonna Bewerkt: 31 oktober 2006 door cappadonna Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik heb geen TXD Workshop bij de hand, maar je .TXD zal denk ik niet fout zijn, omdat het al een bestaande is, en dan kan je niet de fouten krijgen van, dat je geen "Compress all Images" hebt gedaan, of dat je bent vergeten ze namen te geven. Delete eerst eens je gemodificeerde .TXD, en voeg dan de orginele .TXD weer toe, tenminste als je die nog hebt. Als je hem dan wel gewoon ziet, of dat hij spawnt, ligt de fout toch echt in de .TXD Reageren
cappadonna Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Voor de personen die zelf het eens willen testen, om zo mss mijn fout(en) op te sporen... ... Ik heb de originele DFF en TXT online gezet, samen met de 3 BITMAP-bestanden die ik lichtjes heb aangepast. Met name de kleur en een logo erop geplakt. Mss dat iemand mij zou kunnen uitleggen. busprobleem Verder heb ik eens geprobeerd om gemodde politiewagens te bewerken (weer eens andere kleur en nieuw logo), maar ook hier loopt het fout. En als ik zelfs VEHICLE.TXD bewerk (andere achterlichten) en ik start het spel op, dan is er niets verandert. Ik begrijp er niets van... Ik denk persoonlijk dat er iets misloopt met het inporteren van de bestanden. Maar veel kan je er niet aan verkeerd doen. Het is zelfs een simpel bewerkingske. Maar toch loopt het mis. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En merci voor de enkele responces Ik hoop dat er meer zullen komen. GreetZ , cappadonna Reageren
Big-Bear Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Heb je nadat je je files hebt toegevoegd aan de IMG Tool, wel op Rebuild Archive gedrukt. Je kan gewoon doen Commands --> Rebuild Archive, het duurt eventjes. Als je dat niet doet, herkent hij de nieuwe bestanden niet Reageren
cappadonna Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Merci voor de typ, maar dat heb ik wel gedaan. Ik denk dat ik nog eens vanop 0 ga proberen, anders weet ik niet meer wat te doen. We zien wel Toch bedankt voor de typ. greetZ cappadonna Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.