Pitbull Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Deze keer geen 2 topploegen uit de bekendste, grootste of spectaculairste competities zoals de Engelse, spaanse, duitse, Italiaanse, ...... Nee, Nu gaat het om 2 topploegen uit de schotse en de portugese competitie, namelijk: celtic, de meest bekenste ploeg uit de schotse competitie. erelijst: 40x schots landskampioen, 33x schotse bekerwinnaar, 13x schotse leaguewinnaar, 29x glasgowcup winnaar, 1x europacup winnaar. Porto, een topploeg uit de portugese competitie erelijst: 20x portugees landskampioen, 16x portugese bekerwinnaar (waaronder 4x de beker gelijk stond aan het kampioenschap nm. in 1922, 1925, 1932 en 1937), 2x champions League winnaar, 1x Uefa cup winnaar, 1x Europese supercup winnaar
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik vind ze allebij niks. maar als ik moest kiezen is het porto geworden. Gewoon omdat ik daar per ongeluk op heb gestemd
Lua Lua 32 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik kies voor porto ze hebben al 2 keer de cl gewonnen en celtic nog niet
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) FC Port0 , paar jaar geleden nog CL winnaar, de topploeg uit Portugal. Portugese competitie staat bij mij hoger aangeschreven dan de Schotse en mede daarom ga ik voor Porto. Bewerkt: 30 oktober 2006 door Preddy
commando Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 zeker Celtic FC die hebben Jan Vennegoor of Hesselinken Thomas Gravesen
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Aangezien ik portugees ben, kies ik voor Porto! Ik ben eigenlijk voor Benfica (veel beter) maar die doet nu niet mee dus dan maar Porto... Bewerkt: 31 oktober 2006 door $NeoSyp$
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 fc porto een hele goede ploeg en met een par goede spelers in
madusa30 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 fc porto is de laatste tijd wel beter
.Syfes Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik ken ze allebei niet ,ik heb gewoon gestemd voor Celtic FC
Pitbull Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Tijd voor het topic wat naar boven te halen!! Ik stem op Celtic FC, omdat ik er grotendeels al jarenlang fan van ben. Maar ook de voetbaltalenten, Hartson, Vennegoor, ......en ga zo maar door, ok het zijn geen Ronaldhino's maar dat zijn toch talenten FC Porto ken ik niet zo goed dus ken ik eerlijk gezegd ook niet veel spelers, maar eet wel genoeg dat ze een van de beste clubs uit de portugese competitie is maar toch trekt Celtic me iets meer aan.....
Colonel Cortez Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Mijn stem gaat naar FC Porto. Ik heb niet echt veel met Celtic FC. Ik vind hun speelstijl niet erg aantrekkelijk om naar te kijken. Ik kijk toch liever naar het Portugese voetbal wat veel meer op techniek is gebaseerd dan het Schotse voetbal. Al moet ik wel zeggen dat ik wel zeer gecharmeerd ben van een Japanse speler bij Celtic. Alleen jammer dat FC Porto het succes van het winnen van de Champigons League niet heeft kunnen gebruiken om het elfal te behouden of te kunnen versterken.
Gtaboy107 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Porto, goede ploeg, jammer dat Aadriaanse weg ging, maar ja, ze doen het oke!
RobertSA Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Celtic, mooiere competitie, en VOH speelt erbij. Ik vind het een mooie club, met Porto heb ik niet zoveel.
ExploudeD Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ik kies voor porto ze hebben al 2 keer de cl gewonnen en celtic nog niet Ik stem ook voor Porto. De rede zijn het zelfde als die van Lua Lua. Ze zijn gewoon duidelijk beter vind ik. De spelers hebben ook gewoon meer Kwaliteit.
Recommended Posts