Jump to content

Celtic FC vs. FC Porto

Celtic FC vs. FC Porto  

25 leden hebben gestemd

1. 1. wie is beter?

• Celtic FC
      11
    • FC Porto
      14

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze keer geen 2 topploegen uit de bekendste, grootste of spectaculairste competities zoals de Engelse, spaanse, duitse, Italiaanse, ......

Nee, Nu gaat het om 2 topploegen uit de schotse en de portugese competitie, namelijk:

celtic_football_club.jpg

celtic, de meest bekenste ploeg uit de schotse competitie.

erelijst: 40x schots landskampioen, 33x schotse bekerwinnaar, 13x schotse leaguewinnaar, 29x glasgowcup winnaar, 1x europacup winnaar.

fc_porto.jpg

Porto, een topploeg uit de portugese competitie

erelijst: 20x portugees landskampioen, 16x portugese bekerwinnaar (waaronder 4x de beker gelijk stond aan het kampioenschap nm. in 1922, 1925, 1932 en 1937), 2x champions League winnaar, 1x Uefa cup winnaar, 1x Europese supercup winnaar

Geplaatst:

Ik vind ze allebij niks. maar als ik moest kiezen is het porto geworden. Gewoon omdat ik daar per ongeluk op heb gestemd :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

FC Port0 , paar jaar geleden nog CL winnaar, de topploeg uit Portugal. Portugese competitie staat bij mij hoger aangeschreven dan de Schotse en mede daarom ga ik voor Porto.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien ik portugees ben, kies ik voor Porto!

Ik ben eigenlijk voor Benfica (veel beter) maar die doet nu niet mee dus dan maar Porto...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

fc porto een hele goede ploeg

en met een par goede spelers in

Geplaatst:

Tijd voor het topic wat naar boven te halen!!

Ik stem op Celtic FC, omdat ik er grotendeels al jarenlang fan van ben.

Maar ook de voetbaltalenten, Hartson, Vennegoor, ......en ga zo maar door, ok het zijn geen Ronaldhino's maar dat zijn toch talenten

FC Porto ken ik niet zo goed dus ken ik eerlijk gezegd ook niet veel spelers, maar eet wel genoeg dat ze een van de beste clubs uit de portugese competitie is maar toch trekt Celtic me iets meer aan.....

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar FC Porto. Ik heb niet echt veel met Celtic FC. Ik vind hun speelstijl niet erg aantrekkelijk om naar te kijken. Ik kijk toch liever naar het Portugese voetbal wat veel meer op techniek is gebaseerd dan het Schotse voetbal. Al moet ik wel zeggen dat ik wel zeer gecharmeerd ben van een Japanse speler bij Celtic. Alleen jammer dat FC Porto het succes van het winnen van de Champigons League niet heeft kunnen gebruiken om het elfal te behouden of te kunnen versterken.

Geplaatst:

Porto, goede ploeg, jammer dat Aadriaanse weg ging, maar ja, ze doen het oke!

Geplaatst:

Celtic, mooiere competitie, en VOH speelt erbij. Ik vind het een mooie club, met Porto heb ik niet zoveel.

Geplaatst:
ik kies voor porto ze hebben al 2 keer de cl gewonnen en celtic nog niet

Ik stem ook voor Porto. De rede zijn het zelfde als die van Lua Lua. Ze zijn gewoon duidelijk beter vind ik. De spelers hebben ook gewoon meer Kwaliteit. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...