Killa-Billa Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Hoi! Ik wou daarnet nog eens een model van mij in gta sa zetten, en ik heb daarbij de videotutorial van Wazuup gevolgt. Maar na dat alles gedaan te hebben, komt er toch nog een fout als ik gta opstart.. Tijdens het laden valt GTA dan uit. Ik weet echt niet wat de fout is.. Kan iemand mij helpen? Reageren
nick11123 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Mischien een domme vraag maar heb jij geen Versie 2 van Gta Sanandreas probeer die models uit het spel te halen en dan weer opstarten kijken of hij het dan doet ? of je kan alles effe goed controleren of de txd namen kloppen enzo. gewoon alles goed nagaan controleren en anders Gta maar opnieuw installeren als je mischien mods erin heb gedaan Succes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Tja, Dit kan door verschillende dingen komen, bijvoorbeeld zoals Nick al zei, de namen van je textures in je .TXD, of die wel kloppen. Of de namen van .DFF en .TXD wel overeenkomen met de namen in je IDE en IPL. Dan moet de IPL en IDE zelf ook nog kloppen, dit is een juiste IDE en IPL: IDE 18000, wauz_build01, wauz_build, 300, 128 IPL 18000, wauz_build01, 0, 1530.547, 1575.651, 10.0, 0, 0, 0, 1, -1 Heb je ook wel een verwijzing gemaakt van je IPL en IDE, in de gta.DAT. Verder kan je .COL niet goed zijn etc. Ik zal alles eens goed controleren als ik jou was, en de info hierboven gebruiken. Ik denk dat het hem in .TXD of .IDE of .IPL zit. Veel Suc6 ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.