redfire Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) de laatste missie van het spel lukt mijn telkens niet dat gassie valt de hele tijd voor of juist over mijn auto :td: bij die missie moet je eerst een drugs bedrijf ofzo in en een gast doden (dacht ik)en helemaal in het begin moet je in een s.w.a.t. dat lukt me wel allemaal maar de achtervolgen lukt mijn echt niet Bewerkt: 30 oktober 2006 door redfire Reageren
M__K Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 tja het is echt een moeilijke missie maar ik geef een tip waardoor het mij ook lukte... blijven proberen Reageren
Bling Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Je hebt het zo te zien over de missie 'End of the Line'. Je hebt dus problemen met het laatste gedeelte van de missie, dat je Sweet op moet vangen vanaf de brandweer wagen. Zodra je het grip-balkje van Sweet ziet zorg je ervoor dat je zo snel mogelijk achter de brandweerwagen van Tenpenny rijdt. Ga nu zo dicht mogelijk achter de brandweer wagen rijden (zo dichtbij dat je hem nét niet aanraakt), nu zal Sweet zich laten vallen op de moterkap van de auto en vervolgens bij je in de auto klimmen. Hierna neemt Sweet het stuur over en zul jij via een drive-by polities en Vagos gangmembers uit moeten schakelen die je onderweg tegenkomt. Voor meer informatie over deze missie check je deze link. Als je het hierna nog niet wil lukken je hebt San Andreas voor de pc, dan kun je je savegame altijd nog posten in het 'Savegame Aanvraag forum'. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.