Jump to content

vriendinnen

Recommended Posts

Geplaatst:

heej... ik heb ooit gehoord dat je ook vriendinnen kan vinden buiten de missies om.. heeft iemand mischien een kaartje daarvoor of info er over ... alvast bedankt _O_;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dit kan zeker. Denise en Milly krijg je verplicht door de storyline, de andere zijn niet verplicht maar kunnen net zo goed je vriendin zijn. Als je een goede relatie hebt met een van die vriendinnen kan je bijvoorbeeld nieuwe uniformen verkrijgen of je verliest je wapens niet als je word opgepakt door de politie of als je dood gaat. Hier vind je een lijst met alle vriendinnen die je kan krijgen en wat de beloning is als je een goede relatie met ze hebt.

Overigens is voor sommige vriendinnen het een en ander nodig voordat je ermee kan daten.Bijvoorbeeld als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt, maar zoek uit welke vriendin je het leukste vind want de andere vriendin houd helemaal niet van spieren en een hoog sexappeal. Veel plezier met daten :cya:

Edit @Hieronder : Nee helaas als je die vrienden (Die trouwens Denise heet) hebt vermoord is er geen enkele manier om haar meer terug te krijgen en zul je helaas een nieuw spel moeten starten.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

dank je wel.... :*D

ik baal er wel van want ik heb de eerste vriendin die je kan hebben die kelly ofso.. vermoord :bonk:

is er een manier om dr terug te krijgen vast niet.. he ?

Geplaatst:

Als je je vriendin eenmaals vermoord hebt,kan je net zoals in het echte leven haar niet meer terug krijgen.

Wil je toch je vriendin terug ? Zal je toch een nieuw spel moeten starten.

Of je kijkt hier als het een Storyline Vriendin is, dan kan je bij de laatste missie waar je je vriendin krijgt downloaden en mee spelen.

Downloads: Klik Special Thanks to Summerbase, -Matthijs-, en Typhoon :klap: .

Savegame instaleren:

Download je Savegame, Pak hem uit naar de gemakkelijkste plek, bijvoorbeeld naar het Bureaublad.

Klik op Start dan op Mijn Documenten vervolgens op San Andreas User Files.

Plak daar je savegame naartoe.

Pas wel op de savegames zijn genaamd bijvoorbeeld : GTASAsf2.b

Het schuingedrukte stukje tekst maakt niet uit. Maar het Nummertje wel.

Heb je al een savegame met : GTASAsf2.b ? Verander dan het nummertje naar een nummer tussen de 1 en 8.

Start San Andreas op, en 'speel' met je vriendin.

.WhoopDiDoo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...