doom Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ik weet niet of meer mensen het hebben maar als ik mijn missie's doe vallen de a.i. personen maakt niet uit welke missie elkaar aan.Daardoor blijft het spel soms vast hangen en lukken missie's niet.Weet iemand hoe je dat verhelpt. :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 geen idee hoe dat komt maar k had ook vaak dat het spel vast liep en dan stond er soms zelfs van dat ie de cd nie kon lezen :blink: dus heb k het spel terug gebracht en nu doe ie het nie meeer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 had ik ook 1 keer maar toen heb ik de CD gewoon ff goed schoongemaakt nu doet hij het weer perfect Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 @jeroen13: je reageerd in een topic van 1.5 maand geleden. Let daar in het vervolg op voor je een antwoord geeft. SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts