JelleVD Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik ben opzoek naar een savegame waar je om territorium moet strijden met gangwar. (met die paarse, groene en gele stukken op de radar.) Wie kan mij hieraan helpen? Alvast bedankt JelleVD
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) In het geval dat je Versie 2 van GTA San Andreas hebt raad ik je aan om eens in deze post de saved game Los Desperados opzoeken (dus niet Los desperados + 35% gebieden). Dit is de ene laatste missie van de storyline, waar je 35% van de gebieden moet hebben veroverd voordat je de laatste missie moet doen. Hier is overigens een directe download link Bewerkt: 30 oktober 2006 door Preddy
JelleVD Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb waarschijnlijk geen versie 2.0 want gta valt uit als ik de save oplaad @AdvanceGTA Bedankt, maar helaas werkt hij nog steeds niet Bewerkt: 30 oktober 2006 door jellevd
Advancegta Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Er zijn verschillende savegames hiervoor, De link die ik je geef is die missie voor End Of The Line waar je nog al je gebieden kan gaan veroveren. Je download hem hier deze savegame is gemaakt door SummerBase Typhoon en -Matthijs- en wel in dit topic. Als ze niet werken meld het dan even dan heb je de verkeerde versie van GTA San Andreas en er is dan vast wel een andere geschikte savegame. Deze savegame is de savegame die je moet gebruiken indien je versie 2 van GTA San Andreas hebt. Veel plezier met gebieden veroveren Edit: Preddy was me voor. Bewerkt: 30 oktober 2006 door Advancegta
Recommended Posts