Jump to content

50 Cent sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier is mijn nieuwste signature.

Ik ben er best druk mee geweest en erg trots op het resultaat.

Wat vinden jullie?

50cent4eb8.jpg

C&C

Geplaatst:

Iemand ?

Sorry RonaldVC of .Levi., ik weet dat duppelposten niet mag maar ik zag dat hij helemaal naar beneden werd gebumpt en dat niemand hem meer opviel. Alvast sorry.

>>> Door .Levi.: Liever voortaan pas na één dag bumpen. ;)<<<

Geplaatst:

Ja, ik wil wel raten! Laat ik maar beginnen...

--

De achtergrond-kleur past niet echt bij de render vind ik. Je hebt wel veel filters/effecten gebruikt die deze signature erg mooi maken. Je hebt de effecten over het lichaam van 50 Cent heen laten vallen, waardoor er extra focus op zijn hoofd en zijn vinger valt. :klap: De tekst staat er ook goed op, niet te opvallend (subtiel), mooi in een hoekje en met een strakke font. Verder valt er niet veel op aan te merken! Ga zo door...

Geplaatst:

Mooie sig, Daan007!

Het mooiste aan je is de tekst. Het is ook een (redelijk) originele sig.

Het grootste -punt is dat de 'Spatter' en de andere effecten hebt laten overgaan op de T-shirt van Fifty. In die dingen zou ik wat minderen. Een ander -punt is bij z'n pet. Het is net alsof er een deuk in zit. Of was dat zo? Moest 't niet zo zijn zou ik dat proberen weg te doen.

Zoals ik al zei, je tekst vind ik héél mooi. Je hebt het perfecte font uitgekozen.

8.4/10

Probeer dus nog wat te doen aan je 2 -punten, de 'deuk' in de pet en de effecten in z'n T-shirt.

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie signature. goede filter op het plaatje, het is toch ripple ofzo ocean ripple? :puh: . Ik vind dat text niet zo mooi is. Daar is zowat niets mee gedaan. Die 50cent is onder een beetje wazig en daar boven scherp, dat is ook goed. Maar er zit niet zoveel snelheid in. Daar hou ik van.. De achtergrond kleur is idd niet zo heel bijpassend, maar daar let ik eigenlijk niet echt op. 7.5/10

Bewerkt: door ourvoice
Geplaatst:

hmm, beter zo ja :Y Die effects vond ik wel mooi, maar nu is het idd wel mooier, heb je eigenlijk ook wat aan de text gedaan? Ik vind het zo wel een 8/10 :klap::Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...