.Antonio Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik wist niet precies waar hij moest, maar ik vind the godfather wel passen onder fighting.... Wat vinden jullie van the godfather? Ik heb het op de psp... het stelt me een beetje teleur. Bij de games winkel zeiden ze dat als je het uitgespeelt had dat je dan vrij rond kon lopen... niet dus ... het spel heeft wel hele mooie graphics en een lekkere gameplay vind ik. Ook vindt ik het jammer dat je niet kan rijden, dat kan wel op de 360. Geef hier je mening over het spel. Reageren
nasdreas Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 The Godfather is een goed spel, goeie graphics maar op de psp had ik hem nooit genomen wel op de xbox ofzo. Jammer voor je dat je niet in een auto kan rijden. Maar verder een erg goed spel. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 The Godfather is een goed spel, goeie graphics maar op de psp had ik hem nooit genomen wel op de xbox ofzo. Jammer voor je dat je niet in een auto kan rijden. Maar verder een erg goed spel. Wat bedoel je met niet in een auto kunnen rijden. Ik heb hem op de ps2 en kan gewoon in een auto rijden. Verder erg mooie Graphics. EN het is natuurlijk op een goede film gebaseerd. M.V.G:ExploudeD Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Voor mij dezelfde commentaar. Het spel is heel realistisch in elkaar gestoken, zo kan je je eigen personage maken met de smoelmaker. Een heel mooie optie. De storyline is heel mooi opgevuld, waar je missie's binnen je speelwereld en zelf buiten je speelwereld moet vervullen. Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 The Godfather is een goed spel, goeie graphics maar op de psp had ik hem nooit genomen wel op de xbox ofzo. Jammer voor je dat je niet in een auto kan rijden. Maar verder een erg goed spel. Wat bedoel je met niet in een auto kunnen rijden. Ik heb hem op de ps2 en kan gewoon in een auto rijden. Verder erg mooie Graphics. EN het is natuurlijk op een goede film gebaseerd. M.V.G:ExploudeD Op de psp kan je geen auto rijden en heb je (ik in i.i.g.) het heel snel uitgespeelt Reageren
nasdreas Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 The Godfather is een goed spel, goeie graphics maar op de psp had ik hem nooit genomen wel op de xbox ofzo. Jammer voor je dat je niet in een auto kan rijden. Maar verder een erg goed spel. Wat bedoel je met niet in een auto kunnen rijden. Ik heb hem op de ps2 en kan gewoon in een auto rijden. Verder erg mooie Graphics. EN het is natuurlijk op een goede film gebaseerd. M.V.G:ExploudeD Sorry ExploudeD, verkeerd gelezen. Sorry voor het misverstand. :$ Reageren
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Goed spel, vooral dat je alles moet overnemen, daar ben je dan wel ff zoet mee Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Dit kon je beter in de algemeen games doen maar kom. Godfather is een goede game maar zo goed is hij nu ook weer niet wel met dat vermoorden . Greets Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.