peter99 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 heeft er iemand een scale auto van het hoogste voertuig in san andreas ? alvast bedankt Reageren
nick11123 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Wat bedoel je hoogste voertuig je kan de Flatbed gebruiken, maar echt de hoogste anders moet je effe de gta3.img openen en naar een voertuig zoeken je kan de AT-400 uploaden die is hoog maarja ik heb hieralvast de Flatbed. mischien is dat wel goed de Roadrunner of hoe die vrachtwagen ook heet kan je ook zoeken maar die heb ik niet. in de bijlage heb ik wel wat ook scale poppetjes succes scalen.rar Reageren
peter99 Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 en hoe krijg ik zo,n ding geunzipt ? Reageren
Aad Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 uhm winrar misschien , heb je geen windows die het ff automatisch opzoekt dan geeft hij automatisch aan wat voor bestandtype het is en waar je een programma kan downloaden waarmee je het kan openen hierk an je een trail downloaden van winrar www.rarlabs.com Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Peter, je kunt eerst winrar openen en dan het rar bestand openen, maar wat makkelijker is is om met je rechtermuisknop het RAR-bestand te klikken en ''bestanden uitpakken'' of ''hier uitpakken'' te kiezen. Deze functies spreken denk ik verder voor zich. Reageren
Puma Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Volgens mij is de Dumper hoogste voertuig... maar dat weet ik ook nie tzeker .... Reageren
peter99 Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) hoe staat dat er in het engels ? dus waar moet ik op klikken ? ik vind rapidshare toch handiger btw heeft de at-400 voor scalen ? Bewerkt: 1 november 2006 door peter99 Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 hoe staat dat er in het engels ? dus waar moet ik op klikken ?ik vind rapidshare toch handiger btw heeft de at-400 voor scalen ? Heb jij ooit gehoord van het programma ''Img Tool'' ? daarmee kan je een voertuig uit Gta3.img zoeken dus typ je in bijv. AT-400 en je hebt de dff die moet je dan extracten op de plaats waar je hem wil hebben en je kan hem importeren in 3ds max. en dan kan je zelf uitzoeken wat het hoogste voertuig is ik denk wat Puma zegt dat de Dumper ook wel hoog is dus kan je die Importeren Reageren
EXIT Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 objecten uit san andreas hebben een andere schaal dan auto's van GTA SA dus kun je voertuigen niet gebruiken als scale objecten Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 objecten uit san andreas hebben een andere schaal dan auto's van GTA SAdus kun je voertuigen niet gebruiken als scale objecten Heb jij dan een "goed" scale model? Welke gebruk jij dan. Die "player" is toch gewoon goed? En het lukt volgens mij best met die voertuigen... Reageren
EXIT Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 de player is goed maar de voertuigen niet. ik had een goede scale jeep maar dan moet ik hem wel eve zoeken Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) wat is er dan niet goed aan auto,s zijn die dan te klein ofso of te groot. want het is goed dat ik dit nu hoor want ik heb een paar dagen terug komplete wegen gemaakt en precies gescaled op de groote van die auto,s Of is dit alleen in Zmoddeler zo EDIT: hieronder ik neem aan dat je het tegen mij heb? ik gebruik 3ds max Bewerkt: 1 november 2006 door nick11123 Reageren
EXIT Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) gebruik jij zmod? de gewoone auto's zijn te klein. scale object toegevoegt scale.rar Bewerkt: 1 november 2006 door EXIT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.