Jump to content

Melee wapens goed in CJ`s hand leggen

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor zover ik weet, moet je een Pivot gebruiken, en deze zo bewegen, dat het wapen goed in de hand ligt. Ik weet niet zeker of dit zo is, maar mijn geheugen zegt van wel, en daar vertrouw ik op :clown: Je moet hem gewoon zo blijven bewegen tot hij goed ligt, het kan een poosje duren, maar het eindresultaat is er dan wel :D

Ik zou zeggen veel Move-Plezier en Suc6 ;)

Geplaatst: (bewerkt)

erterer0,

Niet zo heel moeilijk, een Piviot is die move pijltjes (X, Y en Z as). Deze moet je gewoon op je punt zetten dat je je wapen vast wilt houden.

1. Klik op het derde icoontje (niet op dat wiel zoals in de screen).
  2. Klik op 'Affect Piviot only'.
  3. Verplaats nu je Piviot op de plaats dat de player model het wapen moet vasthouden.
  4. Doe nu 'Rechtermuisknop klikken> Convert to editable poly'.

piviotob3.th.jpg

Nu exporteren, en klaar. Ik hoop dat ik je wat heb bijgeleerd.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

wat misschien ook een goede manier is, is om dus een bestaand melee wapen uit GTA SA te importeren in 3ds max, Vervolgens zet je je eigen wapen op de plaats van dat wapen. vervolgens haal je dus het wapen uit GTA weg.

Nu maak je een plane , convert editable poly, en vervolgens attach je dus met je wapen. (zorg ervoor dat je plane op 0,0,0 ligt) , vervolgens selecteer je alleen de plane en doe je detach. Je wapen staat nu op de goede plek ingame (in de hand) op 0,0,0 coordinaten.

Dan exporteer je het gewoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...