tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 k had laatst een discussie met 2 vrienden die zeiden dat de police spijkerstrips gooien bij 3 sterren net zoals in VC en in LCS ik heb SA nu al meer dan 1,5 jaar en ik heb dat nog nooit gehad... komt dat omdat ik dan een oude versie van SA heb? wie kan me helpen... Reageren
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Volgens mij doen ze dat niet in SA. Ik heb er nooit echt bij stilgestaan, totdat ik 2 weken terug VC nog eens in de PS2 duwde en me dat weer opviel. Maar 100% zeker weten doe ik dat niet. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 In vice city was dit inderdaad zo, Maar ook ik heb in san andreas nog nooit een spijkerstrip gezien. En aan de versies zal het niet liggen denk ik. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Nee, inderdaad doen de agenten dit niet bij SA. De enige keer dat je een spijkerstrip ziet is tijdens de missie Puncture Wounds, en dan gebruik je hem zelf. Overigens heeft PatrickW een mod gemaakt waarbij je die spijkerstrips gewoon permanent kunt gebruiken. Zal even zoeken waar die mod staat Edit @ikt: ik heb net de link gevonden, wil hem editten en zie jouw post.....ik wordt te traag voor dit forum Reageren
ikt Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) In GTA SA is er géén spijker strip. Wil je die wel, dan hun je die Hier krijgen. Met deze kun je zelf spijkerstrippen gooin in GTA SA/ GTA VC EDIT @ Hierboven: ik ben net te laat, maar ik heb de link WEL! Ghehehe Bewerkt: 30 oktober 2006 door ikt Reageren
Mb. Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 In GTA SA is er géén spijker strip.Wil je die wel, dan hun je die Hier krijgen. Met deze kun je zelf spijkerstrippen gooin in GTA SA/ GTA VC EDIT @ Hierboven: ik ben net te laat, maar ik heb de link WEL! Ghehehe Je kan dus veranderen welke banden er lek gaan Je kan ook zo neerzetten dat er geen een band neergaat, of maar 2/4 Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) bij 1 missie bij de rijschool rij je ook zelf door een spijkerstrip heen waarna je band lek is en de auto slipt. dus ze zitten wel degelijk in het spel dit is de missie op wikigta Bewerkt: 30 oktober 2006 door DX11 Reageren
BigM Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Huh? in de ps2 versie van Gta SA gooien ze er bij mij eentje na 3 sterren niet dat iemand het weer gelooft ofzo En dat weet ik zeker want ik vind het leuk om de politie's te lokken en die kommen dan ook zeker met die strippen zodra je voorbij een agent rijd en hij dat ziet met 3 sterren of meer zal hij die strip gooien die alle 4 je banden Lek maken Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Huh?in de ps2 versie van Gta SA gooien ze er bij mij eentje na 3 sterren niet dat iemand het weer gelooft ofzo En dat weet ik zeker want ik vind het leuk om de politie's te lokken en die kommen dan ook zeker met die strippen zodra je voorbij een agent rijd en hij dat ziet met 3 sterren of meer zal hij die strip gooien die alle 4 je banden Lek maken volgens mij zit dit niet standaard in het spel, ik heb het zelf op de xbox, eens kijken wat de anderen van jou post zeggen... Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ok bedankt ik zal het tegen mijn vrienden zeggen het viel me namelijk gewoon ff op Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik heb nog nooit "spijkerstrips" gezien in sa! en btw, die "spijkerstrips" heten eigenlijk kraaienpoten, voor het geval dat jullie dat nog niet wisten. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Nee, dat is helaas niet waar. Die spijkerstrips heten officieel Stingerdrops. Ze bestaan uit 2 kettingen met zijstukjes ertussen en daarboven op staan rechtopstaande punten. Aan het apparaat zit een dunnere ketting met daaraan een politieagent. Het is de bedoeling dat het ding aan de linkerkant van de weg in de berm komt te liggen met de dunne ketting naar de andere kant van de weg toe. Op het moment dat de auto in kwestie langskomt geeft de agent een ruk aan het touw en schiet de strip de weg op onder de banden van de auto. Die zijn direct lek en als bijkomend voordeel zal de plotseling onder de wielen wegschietende mat ook direct zorgen voor onbelans en een slippende auto. Kraaienpoten bestaan ook, maar die worden bij mij weten alleen in Belgie gebruikt. Dat zijn een soort krammen die over de weg worden uitgestrooid. Overigens met hetzelfde doel, maar ze zorgen niet voor onbelans bij de auto én de politieauto's in de achtervolging rijden natuurlijk net zo lek als degene die achtervolgd wordt. Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Doe nou niet zo eigenwijs ze zitten er wel in deze missie. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Doe nou niet zo eigenwijs ze zitten er wel in deze missie. Klopt, maar het topic ging erover dat de spijkerstrips werden gebruikt door de politieagenten als je een Wanted-level krijgt. Dus het ging er helemaal niet over of het in een missie gebruikt werd, want daar worden inderdaad een soort van spijkerstrips gebruikt (zowel bij de Driving school als bij Puncture Wounds). Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Doe nou niet zo eigenwijs ze zitten er wel in deze missie. Klopt, maar het topic ging erover dat de spijkerstrips werden gebruikt door de politieagenten als je een Wanted-level krijgt. Dus het ging er helemaal niet over of het in een missie gebruikt werd, want daar worden inderdaad een soort van spijkerstrips gebruikt (zowel bij de Driving school als bij Puncture Wounds). dus ze zitten er wel in, dus misschien kan iemand het modden dat je ze wel altijd hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.