Dx11 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik krijg me avatar niet goed, ik heb een mooie gemaakt maar hij is natuurlijk de verkeerde maat en grootte, dus ik had hem bewerkt maar nu is de kwaliteit zeer slecht, dit is het plaatje: en dit is wat ik er van had gemaakt; maar ik wil het graag scherper, betere kwaliteit maar dat het toch kan als avatar (15 kb) heel erg bedankt als iemand dat kan. Reageren
BaasB Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Ik krijg me avatar niet goed, ik heb een mooie gemaakt maar hij is natuurlijk de verkeerde maat en grootte, dus ik had hem bewerkt maar nu is de kwaliteit zeer slecht, dit is het plaatje: en dit is wat ik er van had gemaakt; maar ik wil het graag scherper, betere kwaliteit maar dat het toch kan als avatar (15 kb) heel erg bedankt als iemand dat kan. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. Ik edit zo mijn bericht EDIT: Dit was je avatar eerst: En zo heb ik je avatar gemaakt: Veel plezier ermee. Bewerkt: 30 oktober 2006 door BaasB Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Baasb: En zo heb ik je avatar gemaakt: Veel plezier ermee. woow je bent echt goed! heel erg bedankt!, hoe heb je dit eigenlijk voor elkaar gekregen? Bewerkt: 30 oktober 2006 door DX11 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Waarschijnlijk heeft BaasBart het gesharpend. Wat is scharpen en hoe doe je dat? Wel, scharpen betekend verscherpen. Dus als je plaatje te blurrig (onduidelijk) is, kun je het altijd verscherpen. En hoe je dat doet in Photoshop: Je gaat naar Filter->Scharpen->Scharpen. Als het té scherp is kun je het nog altijd wat faden (verminderen). Dit kun je doen door naar Edit->Fade scharpen-> de procentjes wat naar omlaag doen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) bedankt allemaal, dit topic mag op slot. >>> Door .Levi.: Is niet nodig. Als iemand geholpen is hoeft een topic niet altijd op slot, misschien komt dit topic voor iemand anders nog van pas.<<< Bewerkt: 30 oktober 2006 door .Levi. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik heb het zelfde probleem: met dit plaatje: (hier is hij al niet super helder) avater-versie: (hier is hij helemaal niet helder en de R۞E is hier weg) zou iemand dat kunnen fixen met de originele versie, een mooie heldere avater versie te kunnen maken?? (64x64) Bedankt! Reageren
Preddy Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 of Kan best zijn dat het niet naar wens is hoor, ben nog maar een beginner. Dan is er vast wel iemand anders die het wil doen. Reageren
M4X Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Misschien vind je de van Preddy wel beter, maar dit is dus mijn versie: Ik heb hem dus wat lichter en scherper voor je gemaakt. Hopelijk heb je er wat aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.