Blink Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Op mijn kamer hier heb ik een Pentium 3 PC staan met maar 64 mb werkgeheugen,hij is best traag met opstarten. Misschien kennen jullie het programma CCleaner? In dat programma kan je kiezen welke programma's je bij het opstarten wilt gebruiken. Nu staat er een MSN programma in die lijst maar ik gebruik amper zeg maar bijna nooit MSN op deze computer dus mijn vraag is of ik deze zomaar uit de lijst kan verwijderen? Effe een screen voor de duidelijkheid: Blink Reageren
Kraay Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Als je MSN messenger toch nooit gebruikt kun je die gewoon verwijderen ja. Dit kun je ook in het optie venster van MSN messenger kiezen, dus zal het via CCleaner ook geen kwaad kunnen: Reageren
Blink Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Tnx Kraay ik heb hem uitgeschakeld morgen als ik me pc aanzet kijken of het werkt Reageren
ikt Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Deframenteren werkt ook goed. Het zet alle bestanden op een rijtje. De computer start ook sneller op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.