Jiggy Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Iemand al de "Trip Skip" functie aan de gang gekregen. Heb al bij allerlei mogelijkheden de rechter D-knop ingedrukt maar nog nooit resultaat gehad. En ook nooit de boodschap linksonder van "wil je tripskippen" Moet je daar eerst een missie voor gehad hebben soms, of kan dat alleen bij bepaalde missies? Al een paar uitleggen gelezen, maar geeneen echt duidelijk van hoe en vooral wanneer die Trip Skip eigenlijk werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 wat is een tripskip dan ?!?!?!? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Iemand al de "Trip Skip" functie aan de gang gekregen. Heb al bij allerlei mogelijkheden de rechter D-knop ingedrukt maar nog nooit resultaat gehad. En ook nooit de boodschap linksonder van "wil je tripskippen" Moet je daar eerst een missie voor gehad hebben soms, of kan dat alleen bij bepaalde missies? Al een paar uitleggen gelezen, maar geeneen echt duidelijk van hoe en vooral wanneer die Trip Skip eigenlijk werkt. als je een missie hebt geprobeert waar je heel ver voor moet rijden en je haalt de missie niet dan komt er boven je radar te staan of je het over wilt slaan de reis maar dat doet ie nooit als je voor de eerste keer wilt spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 TRIP SKIP: stel je begint een missie en je moet eerst ergens heen rijden voordat de missie pas "echt" begint. dan doe je dat en dan word je GEWASTED als je nu weer die missie doet dan staat er TRIP SKIP druk > dan hoef je niet helemaal erheen te rijden maar staat er LATER THAT DAY en dan is CJ er zelf heengereden scheelt een eindje rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 TRIP SKIP:stel je begint een missie en je moet eerst ergens heen rijden voordat de missie pas "echt" begint. dan doe je dat en dan word je GEWASTED als je nu weer die missie doet dan staat er TRIP SKIP druk > dan hoef je niet helemaal erheen te rijden maar staat er LATER THAT DAY en dan is CJ er zelf heengereden scheelt een eindje rijden Trip Skip werkt maar bij sommige missies. Ik heb ook missies gehad die ik niet haalde, wel naar een vast punt moest rijden om het echte deel van de missie te starten, maar geen tripskip kreeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 is dat niet wanneer je in een andere stad beland , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 2 missie's waar je TRIPSKIPS heb : OG LOC, en een missie met Cesar dat je Rydar en andere mensen moet fotograveren.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 heb die allemaal van eerste keer gehaalt dus heb die 'trip skip' nog niet meegemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 is dat niet wanneer je in een andere stad beland , Bij de missie dat je OG Loc uit de gevangenis moet halen is ook een TS, dat was maar een klein stukje rijden. De logica wanneer wel en niet is me totaal ontgaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik heb het nog nooit meegemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiggy Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Heb het al geprobeerd bij de mission met Ryder, Robbing Uncle Sam. Dan ging ik eerst samen met Ryder en de vrachtwagen naar die leger-opslagplaats. Daar aangekomen ging ik naar binnen en was ik wasted. Vervolgens weer terug gereden naar mijn huis en wou weer aan de missie van Ryder beginnen. Toen kreeg ik dus weer van Ryder de opdracht naar die opslagplaats te gaan. Ik vervolgens op de rechter d knop drukken maar noppes..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Heb het al geprobeerd bij de mission met Ryder, Robbing Uncle Sam. Dan ging ik eerst samen met Ryder en de vrachtwagen naar die leger-opslagplaats. Daar aangekomen ging ik naar binnen en was ik wasted. Vervolgens weer terug gereden naar mijn huis en wou weer aan de missie van Ryder beginnen. Toen kreeg ik dus weer van Ryder de opdracht naar die opslagplaats te gaan. Ik vervolgens op de rechter d knop drukken maar noppes..... Het moet in beeld komen te staan, boven de radar een afbeelding van het d-pad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ja boven je rader word het aangetoond, he he is dat nou zo moeilijk <_< <_< . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiggy Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Nee is niet moeilijk, maar heb nog geen momenten gehad waar dat ook daadwerkelijk werd aangeduid :-) En heb toch al een paar keer moeten rijden naar een locatie en dat ik in het volgende deel busted of wasted was en vervolgens een auto instapte.... maar niets boven de radar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiggy Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Meest recente vb was dus Robbing Uncle Sam, nadat ik met Ryder haar die opslagplaats was gereden en het volgende deel (inbreken) door de wachters neergeknald werd. Ik stond dan bij het ziekenhuis, ik een auto in, niks "trip skip". Ik dan maar naar het begin bij mijn huis, weer de Ryder mission starten en in de vrachtwagen stappen, niks "trip skip". Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat dan de momenten zijn dat je wel kan tripskippen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.