Jiggy Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Heb het nu voor het eerst gehad, bij de Smoke missie: Og Loc. Zijn het soms alleen bij specifieke missies dat die Trip Skip kan? Als ik het tenminste bij andere missie doe (1e deel ernaar toe rijden, volgende deel busted, wasted of failed, terug naar huis en opnieuw missie beginnen) kan ik niet tripskippen als ik weer het eerste deel, ernaar toe rijden, doe.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Heb het nu voor het eerst gehad, bij de Smoke missie: Og Loc. Zijn het soms alleen bij specifieke missies dat die Trip Skip kan? Als ik het tenminste bij andere missie doe (1e deel ernaar toe rijden, volgende deel busted, wasted of failed, terug naar huis en opnieuw missie beginnen) kan ik niet tripskippen als ik weer het eerste deel, ernaar toe rijden, doe.... Ja, het kan zeker niet bij alle missies, Wanneer precies wel weet ik niet (dit stond al in deze thread ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.