gammie_ Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb een sig gemaakt met Pete Philly & Perquisite. Ik heb ze in twee versie's. Ben er zelf wel tevreden over alleen het lettertype is nog wat aan de mindere kant bij mij... Commentaar is welkom Bewerkt: 30 oktober 2006 door gammie Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Tja, ik vind hem niet echt speciaal. De achtergrond is redelijk eenvoudig. En verder zitten er geen effecten in. Hij word hierdoor een beetje leeg. Misschien nog wat meer aan doen. tot nu is het een 6.10, Maar ik ben beter van je gewend. Dit hoop ik binnenkort dus ook met deze sig te zien mvg, Pennywise Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Ik zal je sig direct raten, gammie. Laten we beginnen bij je renders. Die zijn niet echt goed uitgerenderd vind ik. Zeker bij de linker man z'n pet. De achtergrond vind ik ook niet zo mooi bij de renders passen. Het lelijkste aan je achtergrond is dat hij van (donker)groen naar lichtgroen gaat. En zoals je al zei, het lettertype is ook niet echt zo mooi. Maar dat is altijd wel een probleempje bij de PS-beginners (zeker en vast geen verwijt ). De kwaliteit van de sig is ook niet echt zo goed. Je hebt m'n waarschijnlijk in JPG opgeslegen. 6.3/10 Probeer een mooiere achtergrond te zoeken en je sig zal vast en zeker al wat mooier voorkomen. Bewerkt: 30 oktober 2006 door Lord of War Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Bedankt voor jullie reactie's Ik heb aan deze sig ook maar een half uurtje besteed Wat eigenlijk veelste kort is. Ik weet nu dat ik de volgende keer toch uitgebreid een middag voor vrij moet nemen. Want ik heb hier snel en overhaast aan gewerkt omdat ik het toch vanavond nog wou af hebben, ik had ook al moeite met het kiezen van een juiste achtergrond. Ik ben 'als beginneling' toch wat wijzer geworden dat je voor een sig altijd uitgbreid je tijd in moet steken, en een beeld vormen wat je percies wilt. En dat ga ik de volgende keer ook zeker doen! Nogmaals Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.