Jump to content

san andreas 100% complete

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi 'fuaane' welkom op het GTAForum. De savegame uit die download zit in een .rar pakket voluit geschreven betekent dit: 'Winrar'. Dit kun je met een programma zoals ik al zei: 'Winrar' openen en deze kun je bijvoorbeeld downloaden vanaf: 'Rarlabs'. Je gaat simpel weg naar downloads en vanaf daar zie je het volgens mij vanzelf wel. Als je dat gelukt is en je hebt Winrar geinstalleerd dan open je het bestand (de savegame dus) met Winrar. Je vindt in het programma een bestand genaamd: 'GTASAsf1.b' dit is de savegame. Waarbij die 1 nog kan verschillen van 1 t/m 8 vanwege de slots in het spel.

Dan ga je naar : 'Start > Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. En je sleept vanuit het programma dat bestand zo in deze map. Vervang hem, maar maak wel eerst backups van de al bestaande savegames. Is dit succesvol gelukt? Start dan het spel weer op en je kunt gebruik maken van de 100% door jouw gedownloade savegame! Veel succes en mocht het niet lukken dan geef je maar even een gil. ;)

Edit: Bedankt Sheep! Dat is natuurlijk helemaal een super service! 'fuaane' wat wordt je toch weer verwent door ons schaap! :sst:

Edit: We doen de posts gewoon samen (figuurlijk) en dan is het samen nog veel volediger! :puh:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Kijk, dat wil ik wel, aanbeden worden :D

Je moet het bestand downloaden op je schijf. Vervolgens uitpakken met het programma Winrar en het bestand wat vervolgens "gemaakt" wordt opslaan in deze map op je PC: C:\Documents and Settings\..\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files..........ik heb de eerste 2 stappen voor je gedaan alvast, dus als je onderstaand bestand in die betreffende map stopt ben je klaar :Y

Edit: dat heb je wel heel snel gedaan Summerbase dat typen....nou ja, tezamen hebben we het volledig antwoord :D. Al is die van Summer weer veel vollediger.....

hey stefaan, Welkom op gtaforum.nl

heel verstandig om hier te komen, Wij hebben meer dan 40.000 leden die hier raad mee weten.

Back 2 The Point. De 100% Savegame zoals dat heet, Staat in Win-Rar. Je zult hem voordat je hem kunt gebruiken eerst moeten uitpakken. Dit doe je via de rechtermuisknop, Hiermee klik je op het bestandje GTASAsf1.b.

Je krijgt nu een lijstje met keuzes. Je klikt op de derde knop - Uitpakken in opgegeven map. je krijgt nu een schermpje met verschillende mappen. Je gaat vervolgend naar "mijn documenten" (hier klik je dubbel op). Dan pak je San andreas User Files. Deze map klik je dus aan, Klik nu op "Ok".

Nu heb je de savegame in san andreas geplaatst. En kun je hem gebruiken in het spel.

Ga hiervoor naar start - New Game - En dan staat daar als het goed is ergens - End Of The Beginning -

Veel plezier verder,

Mvg,

Pennywise The Clown :cya:

Edit: Beetje te laat :puh:

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Hallo, ik ben net nieuw op deze site en zag een interessant topic staan. GTA San Andreas helemaal uitgespeeld. Ik heb zelf het spel ook gekocht een tijdje geleden, maar ik zou het leuk vinden om ook de complete save game te hebben. Jullie hebben alles hier nu al duizend keer moeten uitleggen en eigenlijk begrijp ik het nog niet zo goed. Kunnen jullie het aub nog es doen, tot op iedere muisklik? :$ :$ :$

Ik ben niet zo'n computerverstand denk ik ;)

Ik was al naar di rarlabs site geweest en op dutch geklikt. Waar moet ik dat winrar opslaan? op C-schijf of in Mijn Documenten? en wat daarna

lvast bedankt, en sorry voor men domheid :$ :$ :$

_O_

Geplaatst:
Hallo, ik ben net nieuw op deze site en zag een interessant topic staan. GTA San Andreas helemaal uitgespeeld. Ik heb zelf het spel ook gekocht een tijdje geleden, maar ik zou het leuk vinden om ook de complete save game te hebben. Jullie hebben alles hier nu al duizend keer moeten uitleggen en eigenlijk begrijp ik het nog niet zo goed. Kunnen jullie het aub nog es doen, tot op iedere muisklik? :$ :$ :$

Ik ben niet zo'n computerverstand denk ik ;)

Ik was al naar di rarlabs site geweest en op dutch geklikt. Waar moet ik dat winrar opslaan? op C-schijf of in Mijn Documenten? en wat daarna

lvast bedankt, en sorry voor men domheid :$ :$ :$

_O_

eigenlijk is het heel makkelijk, je download het bestandje wat bij gta-sheeps post zit, en je knipt het bestandje, en plakt het in de map: mijn documenten/san andreas user files. succes
Geplaatst:

[ eigenlijk is het heel makkelijk, je download het bestandje wat bij gta-sheeps post zit, en je knipt het bestandje, en plakt het in de map: mijn documenten/san andreas user files. succes

zonder winrar???

eigenlijk is het heel makkelijk, je download het bestandje wat bij gta-sheeps post zit, en je knipt het bestandje, en plakt het in de map: mijn documenten/san andreas user files. succes

zonder winrar???

ja het bestandje wat bij gta-sheep zit kan je volgens mij gewoon knippen/plakken, ik zou zeggen probeer het eens uit. Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

Je moet het bestand wel uitpakken. Zo maar knippen en plakken kan dus niet. Als je winrar niet hebt, Zul je dit even hier moeten downloaden. Dit is gewoon gratis en erg makkenlijk te installeren.

Nu kun je het bestand gewoon downoaden, hij komt dan in een winrar scherm. Nu klik je op extract (bovenaan), en kies je mijn documenten -> San Andreas User Files.

Nu kun je de savegame gebruiken :)

Geplaatst:
Je moet het bestand wel uitpakken. Zo maar knippen en plakken kan dus niet. Als je winrar niet hebt, Zul je dit even hier moeten downloaden. Dit is gewoon gratis en erg makkenlijk te installeren.

Nu kun je het bestand gewoon downoaden, hij komt dan in een winrar scherm. Nu klik je op extract (bovenaan), en kies je mijn documenten -> San Andreas User Files.

je hebt het echt fout, de savegame in de 3e post (bijlage) hoef je niet uit te pakken.
Geplaatst:

je hebt het echt fout, de savegame in de 3e post (bijlage) hoef je niet uit te pakken.

Dat klopt, maar de oorspronkelijke vraag (zie dus de eerste post van dit topic) ging over een download in het downloadsysteem van dit forum. Daar moet je hem wel degelijk uitpakken. Daarnaast is het zo dat de post waarin de vraag gesteld werd (door Nedved) over winrar ging, dus heeft Pennywise-The-Clown goed antwoord gegeven ;).

Geplaatst:

Ik heb het ding dat sheep gepost had opgeslaan en geknipt en geplakt in San ANdreas User File maar het doet niks. Ik heb ondertussen wel al winrar ofzoiets van me pc gehaald. het lukt me dus echt niet om de 100% savegame te hebben, wat een kluns ben ik toch.

Van sheep kon je idd gewoon knippen en plakken.

Ik bedoelde eigenlijk de eerste post, bedankt voor je medebegrip Dutchy :D

Ontoppic: Lukt het je nog steeds niet nedved? Heb je de savegame nu wel in mijn documenten staan?

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:
Van sheep kon je idd gewoon knippen en plakken.

Ik bedoelde eigenlijk de eerste post, bedankt voor je medebegrip Dutchy :D

Ontoppic: Lukt het je nog steeds niet nedved? Heb je de savegame nu wel in mijn documenten staan?

sorry maar ik heb dat van sheep gewoon opgeslaan en geplakt maar het sta niet op da spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...