Jump to content

san andreas 100% complete

Recommended Posts

Geplaatst:

Van sheep kon je idd gewoon knippen en plakken.

Ik bedoelde eigenlijk de eerste post, bedankt voor je medebegrip Dutchy :D

Ontoppic: Lukt het je nog steeds niet nedved? Heb je de savegame nu wel in mijn documenten staan?

sorry maar ik heb dat van sheep gewoon opgeslaan en geplakt maar het sta niet op da spel.

je bedoelt gekopieerd en geplakt. In de map San Andreas User Files. Nu staat die savegame bij je opgeslagen games van het spel.

Kijk nog eens of hij in de map San Andreas user files staat.

Geplaatst:
Ik heb het ding dat sheep gepost had opgeslaan en geknipt en geplakt in San ANdreas User File maar het doet niks. Ik heb ondertussen wel al winrar ofzoiets van me pc gehaald. het lukt me dus echt niet om de 100% savegame te hebben, wat een kluns ben ik toch.

Geeft je computer een error als je de savegame opstart? Het kan namelijk zijn dat dit het geval is: je hebt 2 versies van GTA San Andreas: Versie 1, en Versie 2. De spellen zijn precies hetzelfde, maar met versie 1 kun je dingen zoals modden wel doen, en met versie 2 kan dat niet. En wat is nou het geval? Als jij een 'versie 1 save game' download, maar jij zelf hebt versie 2, dan kun je die savegame niet spelen. Dus dat is misschien het probleem. Dus als er hier iemand zou vriendelijk is om jou een 100% savegame voor versie 2 te geven, dan zou dat heel fijn zijn :) (ik zelf heb er geen, sorry :$ ).

Maar als dit niet het geval is, en jij gewoon versie 1 hebt, zal ik nog even duidelijk uitleggen wat je met de gedownloade savegame moet doen. En dat doe ik met behulp van een filmpje. :D Hier is het filmpje:

klootvioolxp4.gif

En dan de uitleg: Je klikt op de savegame die in GTA-Sheep zijn bijlagen staat. Dan klik je op Opslaan. Dan kies je de map GTA San Andreas User Files om de savegame in op te slaan. Dan kies je een slot dat nog niet in gebruik is door een andere savegame. Ik heb, zoals je ziet, slot GTASAsf5.b gekozen. Belangrijk: Je moet de savegame in een van de slots van 1 t/m 8 zetten. Je mag de savegame dus niet opslaan als GTASAsf9.b. Het getal moet tussen de 1 en de 8 zitten. Dan klik je op Opslaan, en als het goed is moet hij het dan gewoon doen. :)

Succes, hopen dat het lukt. :) En als je een error krijgt, zeg dan even wat de error is. Dan kunnen we je misschien beter helpen.

Geplaatst:

bedankt voor de goede uitleg allemaal.

Ik heb gedaan wat het filmpje zij maar ik zal dus waarschijnlijk een andere versie hebben. Ik krijg namelijk geen 100% complete savegame maar 0%, ik krijg 'IntoThe Country' ik moet nog die fiets nemen enal. Het begin dus. Is jammer

mvg , nedved

Geplaatst:
bedankt voor de goede uitleg allemaal.

Ik heb gedaan wat het filmpje zij maar ik zal dus waarschijnlijk een andere versie hebben. Ik krijg namelijk geen 100% complete savegame maar 0%, ik krijg 'IntoThe Country' ik moet nog die fiets nemen enal. Het begin dus. Is jammer

mvg , nedved

Weet je zeker dat je de goede versie hebt gedownload? Als je San Andreas versie 1 is, moet je savegame ook voor versie 1 zijn, en andersom uiteraard hetzelfde. Dit kan je bekijken in het menu als je San Andreas opstart. Maar als je de verkeerde versie gebruikt, dan kan het zijn dat het spel overnieuw begint, of je krijgt een foutmelding en keer je terug naar het bureaublad.

Geplaatst:

De save-game die ik had neergezet in het topic was een 100% versie 1 (dus gebaseerd op een 'oude' versie van het spel). Waarschijnlijk heb jij het spel echter wat later gekocht en heb jij versie 2. En dan werkt inderdaad mijn save-game niet :D. In de bijlage heb ik een 100% van versie nummer 2 gestopt, dus die zou het dan wél moeten doen. Ik kon hem alleen niet voor je uitpakken (zit op mijn werk en daar heb ik geen winrar) maar dat staat in het begin van dit topic uitgelegd. Uiteindelijk krijg je weer een bestand wat lijkt op GTASAsf...b en als je dat in de goede map zet zou ie moeten werken.........zo niet: dan horen we je weer graag en gaan we verder zoeken :Y

>>> Door Dutchy3010: En nu is hij ineens wel uitgepakt... :D<<<

>>> Door GTA-Sheep: Wow....het is een wonder :puh:<<<

GTASAsf1.b

Geplaatst:
De save-game die ik had neergezet in het topic was een 100% versie 1 (dus gebaseerd op een 'oude' versie van het spel). Waarschijnlijk heb jij het spel echter wat later gekocht en heb jij versie 2. En dan werkt inderdaad mijn save-game niet :D. In de bijlage heb ik een 100% van versie nummer 2 gestopt, dus die zou het dan wél moeten doen. Ik kon hem alleen niet voor je uitpakken (zit op mijn werk en daar heb ik geen winrar) maar dat staat in het begin van dit topic uitgelegd. Uiteindelijk krijg je weer een bestand wat lijkt op GTASAsf...b en als je dat in de goede map zet zou ie moeten werken.........zo niet: dan horen we je weer graag en gaan we verder zoeken :Y

>>> Door Dutchy3010: En nu is hij ineens wel uitgepakt... :D<<<

>>> Door GTA-Sheep: Wow....het is een wonder :puh:<<<

Ik moet dus die end of the line nog uitpakken ...

soms wou ik dat ik wat sneller was van begrip en een beetje pc verstand had :$

Geplaatst:

Geeft niets man, we helpen je graag. We moeten gewoon beter uitleggen :puh:. Mijn bestandje (dus end_of_the_line.rar) moet je inderdaad nog uitpakken, maar collega Dutchy3010 heeft dit al voor je gedaan en in mijn post het uitgepakte bestand eronder gezet. Dus die onderste (Gtasasf1.b) kun je dubbelklikken en vervolgens opslaan in de juiste map (zie vorige pagina, want dat had je al eens gedaan immers). We horen het wel, maar het zou nu moeten lukken :Y

Geplaatst:

Ik heb een uitgespeelde GTA !!!!!!

Dankjewel _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

ps: kun je auto's kopen in GTA ? met welk logootje zijn de garages aangeduid waar ik auto's kan kopen?

bedankt ,ben een gelukkig man ;)

Geplaatst:

Kijk, daar doen we het voor :Y

Nee, je kunt geen auto's kopen in SA, althans niet in een garage. Ongeveer halverwege het spel krijg je echter een missie waarbij je auto's moet exporteren en ná die missie kun je dezelfde auto's ook weer importeren (wat in principe neerkomt op kopen). Klik anders even op Walkthrough. Je komt dan op WikiGTA en daar staan alle missies uitgelegd, de zijmissies etc etc etc. Maar ook vindplaatsen, cheats, wapens, voertuigen. Kortom: (bijna) helemaal compleet :Y

Geplaatst:

Ik heb de 100% gehaald zonder cheaten :dans::engel::puh: ,wel met wat hulp van wikiGta maar zonder ook maar 1 cheat-code te gebruiken.

Ik moet wel zeggen dat bepaalde missies HEEL lastig waren,vooral die motor-challenge in dat droogdok in San-fiero

En een stelletje race-toernooien waarin ik in een "stront-bak" reed :@ terwijl de tegenstanders in veel betere en stabielere bolides reden dan ik

• 9 maanden later...
Geplaatst:
Ik heb de versie van seep, dus het is zeker de juiste hoor. maar wat bedoel je daarna ?

hey ik ben net lid geworden en bij mij werkte hij niet.. dus ik heb die van versie 2 gedownload... dan doet hij het wel.. maar als ik het bestand laat... en hij is klaar met laden... krijgt die een fout melding. als je weet wat ik moet doen... stuur mij even een email.. alvast bedankt

ps. mijn email adres is >>> Door Dutchy3010: E-mailadressen zijn niet toegestaan op het forum. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...