Jump to content

Jensen Sig

Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze sig is niet met photoshop gemaakt. Ik heb de render uitgeknipt met een stom programmaje wat ik gratis bij de webcam kreeg. Verder is de gehele sig met paint afgerond.

Graag rates en Tips...

mvg, Pennywise

naamloosyf8.png

>>> Door RonaldVC: Toch even je sig in de post gevoegd. Voor het geval je straks een andere signature in je handtekening hebt staan. ;) <<<

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Hmmm, ik vind hem niet zo mooi. Maar met welk programma heb je hem dan gemaakt? Ik ga niet beter raten omdat het niet met photoshop is gemaakt. Dus ik geef het een 6/10

Geplaatst:
Deze sig is niet met photoshop gemaakt. Ik heb de render uitgeknipt met een stom programmaje wat ik gratis bij de webcam kreeg. Verder is de gehele sig met paint afgerond.

Graag rates en Tips...

mvg, Pennywise

Lezen volgende keer ;)

>>> Door RonaldVC: Hij vraagt er toch ook naar? Welk programma heb je dan wel gebruikt.. Hoe heet het, wat kan je er allemaal mee....<<<

Geplaatst:

Ik vind hem niet erg mooi. En ik geloof ook niet echt dat hij met Paint is gemaakt.

Hoe heb je dan de shaduw langs je tekst kunnen doen en 2 kleuren in de tekst.

Ik geef je een 6.

Geplaatst:

Damn, volgensmij is lezen wel erg moeilijk voor sommige van jullie.

De sig is met een photoprogrammatje waarmee je kunt knippen gemaakt. En "afgewerkt" met paint.

De text is idd niet met paint gedaan nee, maar de hele sig is in elkaar geflanst met paint.

>>> Door RonaldVC: Dat lezen ging ook nogal moeilijk omdat je pas vanochtend je eerste post geëdit hebt, waarin je verteld dat de signature verder met Paint is afgewerkt. Voor die edit was het niet duidelijk waarmee je de signature gemaakt had. Je had het zelf onduidelijk gemaakt, dat ligt niet aan iemand anders.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...